blog top

26 august 2008

Så kom storken endelig forbi...

Efter nogle dages stilhed på bloggen, kan jeg nu annoncere at en arving til tronen er født - Kanonkuglen Junior er endelig landet med storken.

Til de læsere som jævnligt har fulgt med her på bloggen, kommer det vel næppe som nogen overraskelse at jeg før eller siden skulle være far, hvilket jeg blev lørdag eftermiddag. Det var en fantastisk oplevelse endelig at møde den lille mand og at deltage i selve fødslen, hvilket var en meget intens oplevelse for os begge.



Og den gamle søulk her må også indrømme, at selvom jeg troede jeg ville være helt fattet når min lille dreng endelig kom frit frem fra mors sikre hule, så blev den gamle søulk helt blød om det kolde stenhjerte og græd glædestårer som en velhængt gris over en sagte ild.
Efter på første parkét at have været vidne til hvad en kvinde må gennemgå for at føde et barn, må jeg også med stor respekt bøje mig i støvet over sådan en præstation - det er helt vildt og kræver den allerstørste respekt.

Men bare rolig... nu er det ikke fordi min blog fremover skal handle om babyer, jeg synes blot lige at jeg ville introducere efterfølgeren til domænet her og en måske kommende cykel connaisseur.

Kanonkuglen og Junior siger pænt goddag...

30 kommentarer:

Olle sagde ...

Tillykke Lars og et stort tillykke til damen også.

Du tænker vel allerede på, hvordan du bedst indgyder den lille pode med entusiasme for cykling :-)

Endnu engang tillykke!

KMANN siger: sagde ...

Hej i to - nu tre ;-)

Stort tillykke herfra!

Kmann

Anonym sagde ...

Godt at høre. Stort tillykke til jer alle tre :)

Krogh

Unknown sagde ...

Stort tillykke. Er Carbon-barnevognen købt?

Anonym sagde ...

Et stort tillykke fra Ørestaden - Helle og Magnus. Husk fra spæd at oplær ham til at mudder, regn og kulde ikke gør ondt, og han derfor ikke skal udgå af 24-timersløb ;-)

/Magnus

J. Regin sagde ...

Til lykke til både dig, HenriMutti og lillemand. Jeg forventer at han vil blive målt i tommer, som det hører sig til i vores branche.
Og mon ikke der alligevel sniger sig babyjoggere og barnestole ind på bloggen her? Næsten helt ubemærket og stille som en ninja ... :-)

Morten Laursen sagde ...

Stort tillykke, godt der ikke var koldt på fødestuen.......

Ses derude når du er færdig med at bygge rede :-)

Anonym sagde ...

Tillykke, det er gode nyheder!!!

Michael Gerner-Rasmussen sagde ...

Stort tillykke

Köser sagde ...

tillykke... så er det slut med at have formtop og lign hehe!

Anja og Morten sagde ...

Tillykke, Tillykke!

Mette Høgsberg sagde ...

Tillykke med junior og velkommen til verden.

Jeg håber at støde ind i jer på Københavns store æble med barnevogn og store smil.

Medvind på cykelstien til jeres lille familie.

Kh.

Caspar sagde ...

Stort tillykke herfra.
Hvad er så i spil ang. et navn til junior?
Cheers Caspar

Spaniolen sagde ...

Hej Lars og Henriette.
Stor, stor tillykke. Jeg tror mange af os har været spændt om hvornår den lille skulle komme til verden.
Formen bliver måske lidt dårlig, og vægten... hvem ved...men I har fået den største skat i verden.
hilsen
Javier

Henrik Bunde sagde ...

Ja, Tillykke endnu engang - og lad nu være med at pive over et 24/12 timers løb til konen næste gang - hun ved ganske rigtig nok hvad smerte er:-)

Martin sagde ...

Ja, også et tilykke herfra, selvom jeg har sagt det til dig før.. :-)

Han ser dejlig ud, godt han ligner sin mor ;-)

Hils din skønne kæreste fra os fra bryggen...

Anonym sagde ...

Hvor er han skøn, min nyeste nevø.

Han ligner jeg begge to, syntes jeg.

Jeg glæder mig helt vildt til at se ham :0)

Marianne sagde ...

sagde Moster Marianne...

Steen Go'e Ben sagde ...

Hey Gøjser og Mutti,

Stort tillykke herfra, håber alt er vel med jer, og at du snart har fundet frem til den der barnevogn med 26' hjul ;o)

Steen.

El Diablo sagde ...

Stort tillykke herfra også.


Lars Gustafsson

jannik sagde ...

Stort tillykke fra fru stuhr og jeg Lars det bare stort

ses om 15 år ;)

Unknown sagde ...

Halløj Onkel Optur :o)

Stort tillykke med Kanonkuglen Junior - det bliver da ikke smukkere!

Vi ses til interval - husk alle er velkomne, store som små =o)

//Laustsen

Anonym sagde ...

Tillykke Champ..

Hils bitchen og sig tillykke..

Anonym sagde ...

og sikke en Timing, nuvel et par timer for sent, i forhold til Ol-mtb-løbet. Meeeen, min forudsigelse var ikke helt skæv.. ;o)
Stort tillyke til familien Gøjser fra Bjerget i Valby.
Det fede ved at få børn er, at det kun blir sjovere, det er sgu en meget go opfindelse ;o)
Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Alle...

Tusind tak for alle jeres kommentarer, det er virkelig overvældende - TAK!

simon sagde ...

kæmpe tillykke fra en trofast læser af din blog!! MEGET spændende at se hvordan dine nyanskaffelser har bredt sig til andet end det cykelrelaterede! ;-)
ALL THE BEST til alle 3.
S

Anonym sagde ...

Tillykke til den lille familie herfra.
Håber virkelig at i kommer til at hygge jer :o)

Nu er der jo en undskyldning for at gå i lejetøjs-butikker, uden at vennerne kigger skævt til en...

Köser sagde ...

En lille reminder... Man er ikke en rigitg roleur før man har promineret centrum/stranden med junior i "top" vognen... og carbon dyret i den anden...

Kanonkuglen sagde ...

Hej Alle... igen

Tak tak tak...

jhkoefoed sagde ...

Jeg er lidt sent ude men stort tillykke til jer alle tre! Og jeg håber, du forstår, at et drengebarn forpligter! Jeg foreslår, at du satser på olympisk landevejs-guld i København i 2032. Man kan ikke starte for tidligt ;-)