blog top

24 marts 2007

Den skinbarlige sandhed om mig...



1. Jeg er 1978'er, 1820 mm høj og vejer ca. 0,074 ton. Jeg er uddannet grafiker, svingede derefter en tur forbi Filosofistudiet, men er nu på rette hylde som Idrætsstuderende på Københavns Universitet.
1. Har en Cannondale fetisch - er til Lefty'er og Cannondale SI filosofi.
2. Kan godt li' Roulade, småkager og chokolade... sådan en rigtig "mormor" kage er lige mig.
3. Mælk og banan hører sammen - ligeså makrel og kakao.
4. Mallorca er "the place to be" når man skal hygge sig på cyklen - og træne!
5. Jeg bor i Københavns svar på Manhattan... kemikalie øen.
6. Er skofetichis, har alt for mange cykelsko - 5-6 par.
7. Hvis serien Seinfeld udspillede sig i mit hjem, ville jeg være den rolige Seinfeld og min kæreste den koleriske George Costanza.
8. Amager Fælled er mit hemmelige træningsvåben:-)!
9. Har deltaget to gange i soloklassen ved Nordic 24... - dog uden at gennemføre! Jeg tror jeg venter lidt med at stille op igen...
10. Ebay er min "Squash-Buddy"!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super blog! Meget underholdende og inspirerende - forsæt endelig det gode arbejde :-)

Anonym sagde ...

Hej Kanonkuglen!

Kanon blog du kører.. Fedt design og interessant læsning!

Lasse

Anonym sagde ...

Hej Kanonkugle. Fed blog - jeg er interesserer mig mildest talt "let" for udendørs cykling, men jeg føler mig altid underholdt og informeret, når jeg læser denne. Kadot! Tillykke med den lille ny og lad os se lige se nogle direkte kontaktoplysniger. Jeg skal nemlig lige spørge dig om noget :-) Bike on.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Niels... godt at høre at bloggen er interessant for andre end mig:-)! Du kan sende mig en mail på lars@kanonkuglen.dk

Anonym sagde ...

Hej Kanonkugle

Vedr. Forespørgsel om interesse i at deltage i et forskningsprojekt om blogging.

Jeg er ph.d.-studerende ved Institut for Informations- og Medievidenskab på Århus Universitet. I mit ph.d.-projekt undersøger jeg, hvordan brugere interagerer med hinanden på Internettet på weblogs, på sociale netværkssteder og i chatrum. Jeg har igennem det sidste års tid læst og analyseret kommunikationen på udvalgte danske weblogs og interviewet bloggerne. Du kan læse mere om mig og mit projekt på www.stinel.wordpress.com

Jeg skriver til dig, fordi jeg med stor interesse har læst din blog og derfor vil høre, om du vil være interesseret i at medvirke i mit projekt. Deltagelse består i at lade mig læse og arbejde med dine blogindlæg og de kommentarer, du modtager, i en udvalgt periode og i at medvirke i et interview om dine blogvaner. Det skal understreges, at det er din måde at bruge mediet på og ikke dig som person, jeg gerne vil have indblik i og foretage analyser af.

Jeg håber du har lyst til at hjælpe mig ved at medvirke i projektet. Hvis du har brug for yderligere information om projektet, hvad det indebærer at deltage etc., for at kunne tage stilling til, om du vil deltage, vil jeg meget gerne uddybe det. Du kan lettest fange mig per email: imvsl@hum.au.dk. Hvis du har lyst, vil jeg også gerne ringe til dig på et tidspunkt, der passer dig, og fortælle dig mere om projektet. Jeg er indtil 1. februar på forskningsophold i Frankrig og har derfor pt. kun en fransk telefon (+33 6 72 93 57 40).

Jeg glæder mig til at høre fra dig og håber, du vil deltage.

Mvh. Stine Lomborg