blog top

02 november 2008

Vinter = Slush time...

Så er det ved at være Slushcup tid - næsten da!


Slush time...

For mit vedkommende bliver det første gang at jeg deltager i Slushcuppen, da jeg har haft det for vane at holde mig langt væk fra kulde og mudrede skovbunde de tidligere år. Men med min nye og positive tilgang til vinteren (jeg forsøger meget hårdt at være positiv), så vover jeg mig i år udendøre og op på cyklen.


Husets nye arving (er ikke præstationsfremmende) - men han er sød...

Min plan med at deltage i Slushcuppen er at bruge det som træning, da jeg ikke er i form for tiden og heller ikke har planlagt at være i form! Jeg ved godt at alle siger "de ikke er i form", en klassiker, men for mit vedkommende gælder det at en baby i det lille hjem på kemikalie øen, ikke fungerer som et præstationsfremmende middel - snarere tværtimod:-)!
Og så er det i øvrigt også altid meget socialt og hyggeligt at møde folk man kender til løb og spise billig roulade og drikke kakao efter løb - så jeg kommer.


På fully i Geels skov...

En sidste lille anekdote i dagens indlæg er, at jeg altid bliver meget positivt overrasket når jeg hopper på min fullsuspension Cannondale, for det er helt fantastisk at have affjedring både for og bag. Min tur i skoven søndag morgen var dog heller ingen undtagelse, jeg har det dog bare med at glemme det fra tid til anden. Så et løfte må være at jeg skal mere ud på den... også til løb!

7 kommentarer:

Olle sagde ...

Ok. Og her troede jeg, at man havde set alt... er det en hjelm med "torskemund" på dit hovede? Synes jeg erindrer at du har ytret dig i mindre pæne toner om det setup mere end en gang... :-)

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaa... ja køn er den hjelm ikke, men der er en logisk forklaring på at jeg har den på - forklaring følger snarest:-)!

Olle sagde ...

Jeg fornemmer at vi er ude i en sponsor-dyd måske ;-)

Marianne sagde ...

Jeg hører, du er klar med hjælp til køb af spinningssko og bukser.Jeg skal jo vist til spinning lørdag i KBH! ;0)

Jeg tager den store pung med ;0)

Kanonkuglen sagde ...

Olle: Ha haaaaaaaa... ja noget i den dur, mere info snarest.

Marianne: Godt, det glæder jeg mig til.

Michael sagde ...

En fornøjelse at følge din side ;-)

Henrik Bunde sagde ...

Lars! Se din mail med træningskode??? You know:-)
Henrik