blog top

30 juli 2007

Ingen Cube24 til mig...

Øv bøv... jeg kommer desværre ikke til at deltage i 24-timers løbet Cube24 i Århus i august da jeg skal starte på nyt studie - Idræt! Efter regn-helvedet ved Nordic 24, var jeg ellers meget opsat på at gøre et nyt forsøg i Århus.



Men med fare for at lyde som B.S. Christiansen, vil jeg fokusere på det gode ved den uheldige omstændighed. Derfor tror at det bliver super spændende at starte et nyt sted, møde nye mennesker og påtage sig nye udfordringer.
Jeg tror jeg er klar...

P.S. Min billet til Cube24 er derfor til salg - til en god pris selvfølgelig!

2 kommentarer:

Mette Høgsberg sagde ...

Tillykke Lars - er du kommet ind på idræt?

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mette... Jeps jeps:-)! Jeg er skam kommet ind på Idræt, ingen problem:-)!
Vi ses...