blog top

11 august 2007

Cannondale Team Siemens

Jepper, der var nogle af jer i et tidligere indlæg som havde gættet det... jeg har simpelthen fået mig endnu en bike! Så nu står der sgu tre Cannondales i stalden - har vist fået mig lidt af en Cannondale- fetisch? Men det var ikke min skyld at jeg fik endnu en cykel, men Ebay's! Jeg bød på en super lækker Cannondale hardtail ramme, og sgu endte med at vinde buddet til ren foræringspris:-)! Det kunne jeg jo ikke modstå.
Men her er den så, min nye Cannondale Optimo Team Siemens bike, stykket sammen af stumper jeg gennem tiden har samlet sammen. Og hvem havde troet at jeg nogensinde skulle køre hardtail igen - ikke mig!

Så, "Hello bumpy rides, here we come"..."

2 kommentarer:

J. Regin sagde ...

Fin hårdhale du har fået dig der. Du og Jyden kan jo lave en CWA fraktion: Cannondale Worshippers Anonymous ;-)

Du har i øvrigt inspireret mig til en profeti for 2008 ...

Kanonkuglen sagde ...

Hej Jesper... Jeps Jyden og Gøjseren bør vist starte sig en klub:-)!
Hvad er det for en profeti jeg har inspireret dig til i 2008 - en Cannondale?