blog top

31 august 2007

Og vinderen blev...

... Nicholas a.k.a. DuDér.

Nicholas var manden, jeg mener knægten, der gættede hvad pasta-drengen Roberto sendte mig fra Italien. En Cannondale Six13 ramme str. 56, i slime-grøn Liquigas lakering.



Grunden til at jeg endte op med dette slime-grønne monster af en racer ramme er, at jeg har været på udkig efter en ramme i et nummer mindre end min nuværende Six13 i str. 58, som var lige en tand for stor til mig. I min søgen faldt over denne brugte Six13 ramme (kanonkuglen er nemlig ikke for fin til at køre second hand), bød den lille italienske smørtenor Roberto et bud, Roberto sagde "si si", så derfor er jeg endt med at skulle køre "GREEN MACHINE"!

Jeg tror at jeg under "normale" omstændigheder, havde valgt en lidt mere diskret lakering, selvom lakeringen nu ser kæk ud... men som folk i tvangsægteskaber plejer at sige, så kan man lære at elske det meste:-)!


Sådan ser "slime-klatten" ud monteret op med alle delene fra den gamle Six13

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er den vildeste. Men tillykke, det er da for fedt, er det Canondale nr. 4?
Jeg synes også det er et dejigt mærke, selvom mit erfaringsgrundlag er meget snævert sammenlignet med dit!

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mette... DEN VILDESTE... ja det ved jeg nu ikke:-)!
Men denne Cannondale er ikke nummer fire, da jeg den er en erstatning for min landevejsramme, som var et nummer for stor:-)!

J. Regin sagde ...

Til lykke og velkommen i det grønne. Det er sandt at man kan lære at elske de umiddelbart grimmeste cykler. Believe you me!

Min egen Kona Stuff er et skoleeksempel; den er total giftigmorgenurin gulliggrøn, men jeg er vild med den. Den er så grim og uncool, at den bliver cool ... Man skal ikke altid gå efter stealth-rammerne.