blog top

11 februar 2008

Spinningens svar på Jane Fonda...

I dag dumpede der en fin lille kuvert ind ad brevsprækken, indeholdende et navneskilt, kursusinfo og et medlemskort til et fitnesscenter.

For en idrætsstuderende som mig, er det idelle studiejob et job hvor jeg både kan tjene en rigsdaler og samtidig eksercere mit himmelske korpus. Derfor har jeg tilmeldt mig et kursus som spinning-instruktør... YES SIR!
Jeg satser stærkt på at blive spinningens svar på Jane Fonda... "come on gaaaals"!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fedt du endelig kommer afsted.

Det er jo det helt ideelle studiejob for dig!

Jeg tror du bliver rigtig god!

Marianne

Duder sagde ...

Jeg kan se at jeg snart skal prøve det der spinning... :o)

Steen Go'e Ben sagde ...

Hahahahaaaaaaahahahahahaaaaa....

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Ja... tror du ikke:-)!
Duder: Det synes jeg du skulle, jeg troede ellers at du havde prøvet det med DMK?
Stone: Jepski... Ha haaaaaa... det sir' jeg også, Jane Optursgøjser:-)!