blog top

12 oktober 2008

Fra grøn til hvid...

Søndag morgen havde jeg glædet mig til hele ugen! Søndagens cykel-menu var nemlig planlagt til 3-4 timers mtb på ugens sidste solskinsdag - ifølge DR's charmerende meterolog Bettina Bjerring:-)!
Men da den ene time åd den anden lørdag aften, og jeg først kom i seng kl. 03.00 - hvilket jeg må indrømme er uhørt sent for en alkoholfri skoledreng som mig - måtte jeg en smule træt søndag morgen lægge en ny plan.


Kanonkuglen fotograferet i klassisk Henrik Bunde positur...

Min søndag formiddag blev derfor i stedet spenderet med et par timer på landevejen, og som krymmel på en lagkage indgik også en serie klassiske sprint intervaller på den lille bakke ved motorvejsbroen, der forbinder kemikalie øens proletariat med bourgeoisiet på den anden side.

Jeg kan også siden sidste indlæg berette, at jeg ved siden af mit studie har fået job hos FitnessDK som instruktør og allerede har kørt de første par spinning lektioner. Som detalje nørd har jeg også allerede brugt adskillige timer på blot at udvælge den rette "blend" af musik samt at planlægge mine lektioner - så det er ikke for lønnens skyld jeg gør det, men af lyst:-)!


København - nordens lille guldæble...

Og som rosinen i den famøse pølseende så har jeg forbrudt mig mod min hellige Cannondale treenighed, da jeg har skiftet min Liquigas grønne Cannondale Six13 ud (så den er til salg for en god pris), med en brugt rouleur-hvid Cervélo R3. Mere om det i den nærmeste fremtid...


Nu på Cervélo i rouleur-hvid...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey FED bike!!

Så skulle du da have været med mig tog afsted kl 11 og var hjemme kl 15igen, go tur. Det var jo kortebukser vejer. Solen skinnede på de sjællandske landeveje. Perfekt.

CSA

Anonym sagde ...

Hej Lars,

Fin erstatning for Cannondale. Hvor er du blevet instruktør, så man kan trille med en time ? :-)

/Mads

Kanonkuglen sagde ...

Hej CSA...

Ja... sorry jeg burde have ringet, men jeg måtte lave lidt improviseret træning:-)!
Vi ses biaaaatch...

Hej Mads...

Jeg har nogle morgen timer om ons/fre, ellers så har jeg lidt afløser timer rundt omkring sådan lidt add-hoc:-)!
Men du er meget velkommen til at komme forbi, det vil være en fornøjelse.

Henrik Bunde sagde ...

Hva SATAN,
Dejligt og se at min postfotografiske positure er IN lig pt:-) Glæder en rouleur:-)
Er lige pt på randen af storbyens fristelser og er i hele næste uge og finde på det Parisiske Caféer - træning.... findes ikke .... vi må tales ved pr. 1 Nov igen meeed +10 kilo.
Tillykke med instruktør beviset, MEN LARS - rigtige Rouleurs - kører på rullen:-)

Ciao

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaa... ja selv dine positurer fra Farum har haft stor indflydelse på en storby charmeur som mig:-)!

+10 kilo... det vil så sige at du rammer de 63 kilo til jul eller hvad?
Og tak tak... nu er det jo ikke nogen Phd grad, men snarere en sjov bi-geshäeft - og ja jeg ved godt at rigtige rouleurs kører på rullen, men det er lidt sjovere at se på de kønne piger i spinninglokalet end at svede på rullen i garagen:-)!

Henrik Bunde sagde ...

Ja kan godt forstå fristelserne i spinningslokalet:-) Jeg bruger nu også en del spining i de kolde måneder og har også sel været på forhøjningen og skrålet dem i hovedet, men ikke i år. Nu har vi også fået en stor Fitness.dk her i Farum, hvor vi er en del eliteryttere/triatleter, så der skal nok blive knald på - er det Fitness.dk i byen du er hos ? Når jeg kommer hjem fra Frankrig igen, venter jeg mit nye træningsskema og så SKAL jeg igang igen - med rul og styrketræning - så ser vi. Har kun kørt én gang de sidste 12 dage (26km på mtb - he he)og er faktisk begyndt at holde af det ... skræmmende:-)og useriøst mener Nybo:-)

A Greetings ici de la rue à partir de votre Cyclisme danois complètement-Henrik