blog top

11 februar 2009

En fortidens helt i nye klæder...

Da jeg var "yngre" og sportsligt naiv var den beskedne Ivan Basso, med de fløjelsbløde øjne og pigernes favorit, min store cykel helt.
Mine sportslige håb (for en renere sport) hang på Ivan, indtil også han faldt i doping hullet som har slugt så mange ryttere og fostret utallige pinagtige bortforklaringer.
Omend jeg er overbevist om, at Ivan Basso er en rytter med imponerende fysiske karakteristika, også uden doping, ja så hænger dette fortidens dopingspøgelse stadig over ham som en sort glorie!

Med Ivans comback til pro pelotonen for det italienske mandskab Liquigas, så er han gud hjælpe mig gået mig i bedene på "my brand"... nemlig på en Cannondale Super Six. Så denne gang Ivan: "Don't fuck this one up"!

Se flere billeder af Ivans nye ride her...



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

DEN skal jeg købes nu!!!

CSA

Kanonkuglen sagde ...

Calma calma... den er ikke available endnu:-)! Så hold du lidt på pengene endnu, eller tag en med hjem fra US når du skal derover.

Anonym sagde ...

Hvad er der med dig og junkier, Lars ? ;-)

/thure

Michael Gerner-Rasmussen sagde ...

Den er så røv nice så det halve kan være nok.

Anonym sagde ...

Har nu aldrig været den store sucker for Cannondale, men jeg må indrømme at de endelig er ved at være på rette spor:-)
Om ikke andet er jeg også enig i at hvis han F)¤#%#¤& den her up, så er han også selv skyld i det... nu ser det jo ud til at Valve-piti bliver den næste!?

Kanonkuglen sagde ...

Michael: Jeps... men han er lidt beskidt og ikke helt trustworthy endnu:-)!

Frempind: Ha haaaaa... Henning, se nu at komme ind i det nye årtusinde, I gamle landevejsdrenge er jo stadig Pina-40-fed-færdig-og-friværdi-rello agtige. Tiderne har ændret sig og italien er ikke længere landevejens producent konger:-)!
Og Valve-piti... den er sikker han ryger helt sikkert i hullet hvis Operation Puerto bliver genåbnet.