blog top

02 februar 2009

Teaser...

Så er jeg næsten klar... men også kun næsten, med at offentliggøre vinterens cykelopgraderinger!


88+ har skiftet nålelejer, lejelammeler, fork boot og luftfilter...

Jeg har over vinteren opgraderet og fikset lidt hist og pist på min Cannondale Taurine og jeg nu er næsten færdig.
Min Lefty har været til service hos 88+ i Danmark, et nyt let hjulsæt er færdigbygget, jeg har skiftet frempind, bremserne er bleedede og ellers er der kommet lidt lir på hist og pist.

Så jeg er der næsten... stay tuned!


Nyt let hjulsæt...

6 kommentarer:

KMANN siger: sagde ...

Trommevirvel … kan næsten ikke vente ;-)

Kmann

Kanonkuglen sagde ...

Ha haa... ja der går ikke længe! Men kan vi imellem tiden ikke få lov at se din nye Scalpel?

KMANN siger: sagde ...

Den er knækket! Jeg byggede den færdig med ny krank og gaffel. halvanden omgang inde i VEGA CUPs 4. afd. røg bagstaget af.

Tror du der er ne som er ked af det. Stellet er jo købt brugt på eBay … så det er ikke så let. ØV!

Det er en kendt fejl, så jeg må se hvad jeg kan gøre. Alternativt er der vist en fyr i Jylland som kan trylle med noget stærkt komposit lim …

Kanonkuglen sagde ...

Kmann: WHHHHHHHHHAAAAAAATTTT! Det er fandme... ærgerligt - ØV! Men det er desværre ulempen ved ikke at købe hos en dealer, så havde man vel bare fået en ny?
Håber du får den fixet eller byttet. Cannondale har en frame exchange ordningen, dvs. at du kan indlevere rammen og få en ny med nedslag, også selvom du ikke er første ejer af rammen.

KMANN siger: sagde ...

OK, det var lige værd at overveje. Selvom jeg mest har lyst til at tage en tur til tyskland med en gummihammer for at besøge sælger ;-)

- Jeg har da trods alt hans adresse.

Kanonkuglen sagde ...

Se her: http://www.cannondale.com/faq/frame_exchange.html