blog top

12 april 2007

Back on the blog!

YES SIR... jeg er tilbage på bloggen igen:-)! Jeg har haft et par super travle dage efter påskeferien med skole og arbejde igen, og skulle derfor lige op på den "store BJARNE klinge"! Efter min "kvalme-tur" i mandags, og efterfølgende to dage med lidt ondt i halsen er jeg nu helt frisk igen, så i dag fik bentøjet en gang spinning-prygl.



Min yndlingsinstruktør - en galning af en englænder med hang til kager - er desværre stoppet, så jeg var lidt skeptisk da jeg tog til dobbelt time med en ny instruktør. Men mine forbehold blev gjort helt til skamme, for han var fand'me god... en super motiverende type og så høvlede han holdet igennem et super-hårdt program! Jeg har heller aldrig oplevet at mere end end enkelt eller to har forladt træningen undervejs, men hele fire personer forlod i utide timen - så hans program var ihvertfald hårdt nok! Snart er det weekend og jeg glæder mig til godt vejr og gode timer i sadlen. Men mest glæder jeg mig til at min kæreste vender hjem fra et arbejdsophold på Hald Hovedgård i Jylland, hvor hun er i gang med at skrive sin næste bog. Jeg er stolt af hende:-)! Iøvrigt har jeg også lige bleedet mine Magura Marta bremser med stor succes... men kun tøsedrenge har brug for bremser, ik'! Cheers...

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Fedt med en god træning. Der er intet som bare at svede og svede. Lækkert!!
Vejret bliver jo bare helt perfekt til dine mange km du skal have cyklet her i weekende.
Jeg har jo allerede weekend nu ;-)