blog top

28 april 2007

Et værre cirkus...

I dag havde jeg glædet mig til at skulle deltage i DMK årlige heldags tur til Ganløse med efterfølgende grill-arrangement. Men da jeg har døjet med ondt i halsen og følt mig lidt mat de sidste par dage, kørte jeg i stedet en lille landevejs tur for dog at få luftet bentøjet på en solrig lørdag.



I øvrigt er cirkus kommet til min bydel... forbløffende at noget så "gammeldags" stadig formår at tiltrække gæster - måske er dets kvalitet netop at det er totalt outdated? I morgen er også dagen hvor jeg afslører min lille hemmelighed...

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Endelig, jeg ser frem til hemmeligheden, mon det kan spises ?

Mette Høgsberg sagde ...

Jeg er meget spændt på din lille hemmelig. Ærgeligt at du ikke var med hos Liisberg igår. Det var rigtig hyggeligt.

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Måske er det spiseligt:-)?

Kanonkuglen sagde ...

Mette: Ja... der er ikke noget der kan få folks interesse vakt som en lille hemmelighed:-)! Jeg er også ked af at jeg ikke var med hos Nicolai igår, men jeg har haft lidt ondt i halsen på det seneste, og ville derfor helst ikke køre hele dagen og bagefter sidde udenfor og blive kold:-)! Men godt at høre at i hyggede jer:-)!