blog top

27 marts 2007

Så landede min Rush

Så landede min Cannondale Rush ramme frisk fra "Hrrrolland van der speisekejs" hos Louis Cykler, og er klar til at blive samlet. Jeg mangler dog stadig et par enkelte smådele som lader vente på sig! Det bliver "pure" Cannondale, med SI kranksæt (super stift og let med lejerne presset direkte ind i rammen) og en Cannondale integreret frempind og forgaffelstilk i eet! Det bliver en rigtig marathon-maskine. Når jeg er færdig med at samle den poster jeg nogle flere billeder...







6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Meget forstand har jeg jo ikke på cykler, men jeg vil da sige: Den har en flot blå farve :-)
Tillykke med den.

J. Regin sagde ...

Gøjser - du ved jo hvad Kongen siger: "Only fools rush in" =: )

Nåmen OK, den ser da meget lækker ud den der Chippendale ... Den passer også bedre end Scott'en til alle dine team-trøjer, heh.

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaa... Jeps "Chips & Dale", det må være lige noget for en gøjser som mig:-)! Det eneste der kan få mig til at køre hurtigt opad er fedt... og gerne i rigelige mængder:-)! Og så vidt jeg ved "rushede" kongen da vidst også en dejlig fuldfed american style burger ned inden han stemplede ud:-)! Det er sgu da stil...

Har du iøvrigt tænkt på at du kunne lave et brand ud af dit navn... "jeg steger også kun i Regina":-)!

Anonym sagde ...

hej lars,
super lækker bike du har skruet sammen … very nice indeed … nu kan jeg sgu da slet ikke følge med på min good ol' enduro … :o)
kh w

Kanonkuglen sagde ...

Hej W...
Tak for superlativerne:-)! Men som du ved Lars, så er det jo ikke Enduroen den er gal med:-)! Du må se at få kørt lidt kilometer i de tynde hvide stænger:-)!
Glæder mig til vi ses lørdag...

Anonym sagde ...

Du har ret …
Det er sgu stængerne det er galt med … :o) Der er ikke meget saft og kraft tilbage i de mælkesnitter …