blog top

25 marts 2007

Yeehaaa... sommertid!

Er det ikke ironisk, netop på dagen hvor vi stiller uret om til sommertid så viser sommeren sig såmænd. Der blev cruiset cabriolet, flashet dyre biler og chromefælge big time langs strandvejen i nordsjælland. Jeg så også adskillige personer i både t-shirts og shorts! Dagens vejr var intet mindre end fantastisk, hvilket også ses på billederne. Jeg fik kørt godt tre en halv time på de nordsjællandske landeveje. Måske var det vejret, eller også var mine havregryn drysset med EPO, for jeg følte mig simpelthen super-duper frisk idag, "optimalt præpareret" i Skibby termer - for en dag var jeg Cipollini:-)!


3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Lars
Velkommen til blogland, sikke en flot side, du har fået lavet.
Det er sjovt at følge med I, hvad du går og laver.
Du fik cyklet en del idag, og jeg kan derfor regne ud at Henriette IKKE deltog ;-)
Vi ses, Marianne

RolandDGN sagde ...

Hej Lars, Tillykke med din blog.
Ville gerne have skrevet lidt mere, men jeg er meget svag. Har været meget syg, regner med at lave min egen blog om det. Kommer snart.

RolandDGN sagde ...

og tjek lige den her:

http://youtube.com/watch?v=7DBOsvSFvuI