blog top

31 marts 2007

Fy for satan...



...har min reaktion promte været de sidste utallige måneder, som kom det bag på mig hver evig eneste gang når jeg åbnede skuffen med drikkedunke, og skruede låget af for at fylde dem med vand! Så er det jeg spørger mig selv, hvorfor fanden jeg mon er blevet ved med at udsætte mig selv for noget så klamt? At blive ved med, gang efter gang at drikke af disse ildelugtende, bakteriefyldte kalk-helveder! På spejderære, så tror jeg ikke at jeg lyver, hvis jeg påstår at den lugt og de ildesmagende bombardementer mit sarte legeme og smagsløg nu i adskillige måneder har tålt, med stor sandsynlighed vil kunne sammenlignes med smagen af død mår i et sent forrådnelses stadie! Måske er lugten i mine drikkedunke endda endnu slemmere... jeg tror det faktisk? Nå... men for at komme frem til sagens pointe, så har jeg netop idag foretaget den yderst beskedne investering, der skal til for at en ungersvend i dagens Danmark, kan erhverve sig et par nye og friskt duftende phthalat-sataner! Så nu er der fabriks-friske dunke klar til næste tur. Uuuhhh, jeg glæder mig allerede til at kunne smage phthalaternes sødme igen...

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Onkel Lars, så er det jeg bliver nød til at spørger... står dine flasker med lukket låg , når de ikke bruges??? For så kender jeg det godt fra min træningsflaske...
Men af hele mit hjerte tillykke med dine nye flasker :-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne... jeg plejer at lade dem stå uden låg, med bunden i vejret, for at dryppe af? Men jeg har flere gange "glemt" dem i et par dage, stående med rester af proteinblandning i... og så går de i forrådnelse, og man kan ikke, hverken koge eller eller på anden måde slippe af med lugten/smagen!

Marianne sagde ...

ok, så var nye flasker vist et fornufitigt køb :-)

pallea sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
pallea sagde ...

Halløjsa

Der er også en anden mulighed. Du kan tage en ½ steradent tablet (som man bruger til at rense proteser i) til 2 halvliters dunke fyldt med vand. Man lader den så stå natten over - herefter er "gummi" og "muglugten" væk.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Palle...

God ide og tak for tippet, det vil jeg prøve:-)!
Velkommen til blogland iøvrigt, kunne se at du også havde en blog.