blog top

01 januar 2009

1. januar...

Med buldrende brag over den Københavnske nattehimmel, blev år 2009 skudt ind med manér og har dagen derpå efterladt storbyens gader søvnige og fyldt med affald.


Som Napoli under skraldestrejken...

Mens de fleste somregel tilbringer den første dag i det nye år med tømmermænd på sofaen, hungrende efter junkfood og cola, havde jeg forpligtet mig til at køre to lektioner spinning, da vi med en baby i huset ikke havde planlagt de store excesser nytårsaften.

1. januar er dog ikke dagen hvor de fleste kickstarter deres nytårsfortsæt (hvilket jeg fuldt forstår)... og der dukkede derfor også kun én person op til spinninglektionen, så det var personlig træning på højt niveau:-)! Det var dog yderst hyggeligt og en god lejlighed til at konversere mere end sædvanlig, omend jeg foretrækker fuldt hus.


Småt med fremmødet d. 1. januar...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yihaaaaa 2009
Godt nytår

Martin sagde ...

Godt nytår.. :-)

Ses til mange timers god træning i 09..

M

Kanonkuglen sagde ...

Hej Begge: Godt nytår selv, og ja vi ses til mange timers træning i 09:-)!

Marianne sagde ...

Jeg kommer snart og tager et par spinningstimer hos dig. Glæd dig til den 24.1 ;0)


Godt nytår!

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne: Dejligt... det vil jeg glæde mig til:-)! Men denne gang så kører vi to timer. Først en stille basis hvor du bare tager den med ro og så derefter en øvet - er det ok:-)?

KH
Onkel

Marianne sagde ...

Onkel Anders, det er helt ok med to timer!

Men så har jeg også fortjent en kage fra lagkagehuset ;0)

Kanonkuglen sagde ...

Ja selvfølgelig har du det... du har endda fortjent to hvis du kan spise det:-)!