blog top

30 januar 2009

Smoothie helvede...

De sidste par dage har jeg svømmet i Chiquita smoothies!

I bedste Tarantino-mafioso style dumpede min ven og fellow blogger, Martin, en bunke lækre smoothies af på mit dørtrin, som var tilovers fra et stort arrangement for lægesekretærer:-)!

Nu har vi så her det ydmyge hjem sippet smoothies i dagevis ligesom de nyrige langs den nordsjællandske strandvej dagligt sipper deres cognac bag vestfløjens læderbeklædte biblioteksdøre. Og vi har næsten fået få bugt med hele partiet af smoothies... lækre smoothies uden tilsat sukker eller konserveringsmidler, mums.

Men... der går nok en tid eller to før jeg igen skal have mig en smoothie:-)!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Så var det jo nu, jeg skulle have været på ferie hos dig.
De smager godt! :0)

Huske at melde dig på morgentræning 07.45 på fredag. Skal vi tage en spinningstime bagefter også?

Martin sagde ...

Hahaaaaa.. :-)

Jeg har omkring 100 stk endnu, hvis du er interesseret..

Lavede en modificering af smoothien idag efter spinning.

1 skvæt mango smoothie
1 skvæt kakaomælk
1 banan
1 håndfuld frosne bær

Blende blende blende..

MMMMMmmmm

Ses søndag..

Charlotte sagde ...

Ha ha ha, min far har også forsøgt at få afsat en masse hos mig - dog uden held (der er jo grænser for hvor mange smoothies man kan drikke!;o))

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: Der er booket og jeg er klar til PUMP UP THE JAM...

Martin: NEEEEEJ... jeg kan ikke drikke én mere, jeg har fået rigeligt for den næse måned:-)!

Charlotte: Ha haaa... hva' søren har Martin også fået jer med på den - pyhaaaaa, jeg har fået mere end rigeligt:-)!