blog top

06 marts 2008

Nyt fra fronten...

Ja, jeg kan vist ikke prale af at have nurset bloggen her i den senere tid! For mange ting i dagligdagen og travlhed på studiet har desværre i den sidste tid gjort sit til, at det har været svært at nå det hele, og så er bloggen også ofte det første, som bliver nedprioteret - selvom det kribler i fingrene for at komme til tasterne og udgy alverdens ligegyldigheder om mig selv:-)!

Men i bedste TV2-NEWS stil vil jeg kort lige opsummere den seneste tids begivenheder, som jeg endnu ikke har fået skrevet om. Her en lille update.

Ovenpå igen...
Jeg er efterhånden ved at komme ovenpå igen efter at have været småsyg i sidste uge... Jeg havde ellers glædet mig til nogle rigtig gode ture i sadlen, men måtte desværre acceptere at en mindre virus havde indtaget kommandobroen og degraderet mig til blind passager. Noget som er så forbandet ved sygdom er, at formen ofte bliver sat tilbage, og man bliver nødsaget til at ændre på en i forvejen stram kalender for at få studie og træning til at passe sammen igen.

Under sydens sol...
Heldigvis glæder jeg mig til, at jeg sammen med et par andre cykel-drenge snart rejser til Mallorca på mtb ferie og for at nyde det søde liv i palmernes skygge med udsigt til bikiniklædte skønmøer badende i strandbreddens vuggende bølgeskvulp.
Vi skal bo i den østlige del af øen, nærmere bestemt i byen Alcudia som efter vores reserach skulle byde på gode mtb spor. Min eneste frygt er dog, at jeg hver aften skal synges i søvn af det nærliggende hotels piano-bar, hvor en lille spanioler aften efter aften synger sit hjerte ud med samtlige Julio Iglesias's elskovsserenader.


Peter Riis mener at "rigtige mænd" træner på Mallorca...

Hustler interview...
I forrige uge blev jeg interviewet af Hugh Hefner's drenge Team-Hustler, som en del af optakten til deres 12 timers løb til maj. Umiddelbart synes jeg, det var meget mærkeligt, at de netop ville interviewe mig, da jeg ikke kan køre efter topplaceringer og bestemt ikke har noget imponerende palmares. Men... årsagen var såmænd, at de bringer en række interviews med en bred vifte af ryttere, som deltager i løbet lige fra favoritterne, duo hold, solo kvinder og så en "Average Joe" som mig, i hvilken en del ryttere sikkert kan genkende sig selv. Læs interviewet her...

Eksamen...
Jeg synes også næsten lige, at jeg har overstået min seneste eksamen, selvom det er faktisk er mindre end to måneder siden, at jeg sad med næsen dybt dyppet i bøgerne og kæmpede med biomekanik og anatomi.
For at vi ikke skal slumre helt hen på studiet, så skal jeg fand... allerede til eksamen igen! Denne gang er det en eksamen af mere humanistisk art, hvor jeg sammen med min studiemakker "den sorte muskel" fra Vesterbro, skriver en synopsis om "identitetsskabelse igennem idræt", som vi derefter skal op og forsvare.

Og nu vi er ved studiet, så øver jeg mig for tiden på at svømme crawl... Langdistance crawl vel at mærke. Og lad mig starte med at sige, at selvom 1000 crawl meter ikke lyder af meget, (når man ikke selv har prøvet det), så er 1000 meter ikke noget at spøge med - det er en skræmmende distance, når man ligger i vandet og stirrer ned i bassinbunden, mens man forsøger at holde styr på åndedrættet!

Men det var alt for i aften... der er lige dumpet et frisk Cykelmagasinet ind ad døren og jeg trænger til at slappe af!

4 kommentarer:

Bakugan Rolf sagde ...

Hej Lars

Jeg tror, at du bliver slemt skuffet, hvis du forventer at se badenymfer i Alcudiabugten i marts måned! Hvis du er "heldig" dukker der i det mindste en tudsegammel vinterbaderinde op :-).

Dette til trods er jeg ret misundelig. Gid det var mig, der skulle til Mallorca...

Anonym sagde ...

hej Lars
go tur, sol og varme, det lyder lige som noget for dig.
Jeg smågriner stadig lidt for mig selv når jeg tænker tilbage på Rommedahl Classique og din Assos 22mm Heldragt med små huller til øjne og næse ;o)

Anyways, da du sikkert som lille knejt læste flere cykelblade end tøsepigebørnsblade vil jeg bare give dig et hurtigt "adult entertaintment Crash Course"

Hugh Hefner = Playboy
Larry Flint = Hustler Magazine
Bob Guccione = Penthouse

;o) - Arh, Lars, det er gas, du kan ta det

Rigtig Go Tur
Andreas - Valby

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin: Du har nok ret, men hvilken storbyens elegantiér drømmer ikke om dette:-)?

Andreas: Ha haaaa... ja jeg ved godt at jeg var pakket godt ind, for det ikke skal være løgn så har jeg kørt med den dragt hele vinteren, men med et ekstra sæt indenunder!

Og ja, hvem kender ikke sin Adult history? Du kender ihvertfald din:-)!

Anonym sagde ...

Wikipedia is your friend... ;o)

Ses
Andreas