blog top

12 marts 2008

Team Lefty: Nu på tøj...

Så oprandt dagen hvor mit beskedne lille én-mands hold, Team Lefty (se tidligere indlæg), manifesterede sig i real life - nærmere bestemt på et sæt lettere brugt cykeltøj friskt handlet på Ebay og fixet af den lokale t-shirt trykker!

Min idé med Team Lefty var og er egentlig blot, at jeg ville lave noget der både var sjovt, lidt anderledes og en smule Cannondale'sk og som jeg kunne bruge til mere specielle events som Topnordic24 og Hustler H12.

Faktisk har jeg siden det første indlæg om Team Lefty også modtaget en række henvendelser fra andre ryttere rundt om i det ganske land, som også synes at Team Lefty var en sjov ide, og som gerne ville samles i en slags rullende Cannondale fællesskab på tværs af klubber og landsdele. 

Det vil jeg nu følge op på ved at invitere alle som har lyst til at joine Cannondale fællesskabet Team Lefty ved enten at svare her på indlægget eller ved sende mig en mail på lars@kanonkuglen.dk.
Blot lige for at komme eventuelle misforståelser i forvejen, så er Team Lefty ikke en klub, men snarere en slags interesse fællesskab uden forpligtelser - det skal bare være sjovt.


Bukser Team Lefty style...


Trøje Team Lefty style...

15 kommentarer:

El Diablo sagde ...

Hej Lars, den interesse org. må jeg da være med i, ser kanon ud på det hvide Assos tøj (hvad måtte du slippe på E-Bay for såsan et lækker sæt)jeg har selv lige shoppet en del Assos vintertøj/forårs tøj i sor og rødt.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Lars... super, du er meget velkommen i Team Lefty org.:-)!
Jeg har købt foskellige steder på Ebay UK og DE, men jeg endte med ca. 165 euros for det hele, lettere brugt vel at mærke.

El Diablo sagde ...

Jeg har fundet en Assos Pusher her i DK som bruger min str. og hele tiden skifter ud, mine priser er så ½ pris for både næsten nyt samt nyt. jeg sender dig snart en mail vedr. div. spørgsmål med Lefty gafler samt lidt om min sæson på racer i licens klassen i år, ved du også selv tænker på det samme, jeg har meldt mig ind i CC Hillerød og er begyndt at træne fast sammen med dem - det virker.
Hilsen Lars

Kanonkuglen sagde ...

Uhhh ha... en Assos pusher, dit heldige asen:-)!
Du sender bare en mail ved lejlighed, så svarer jeg efter bedste evne. Og ja, jeg går stadig med tanker om en landevejsklub... men det er endnu ikke blevet til noget!

Anonym sagde ...

Skal jeg også have så stramme bukser på?? ;o)

Onkel Marianne

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne: Ja selvfølgelig:-)!

Köser sagde ...

hvor mange cannondale´s kræver et medlemsskab af team lefty? (o;

Köser sagde ...

...og skal man anskue dig som en "moderne Hennning Primdahl" i denne sammenhæng, igangsætter og motivator og primus motor for en ny bevægelse? (o;

Martin sagde ...

Kan man blive team lefty hangaround.. ;)

Har ingen cannondale, synes bare navnet team lefty er for fedt ;)

Team lefty "prospect".. det er mig..

Henrik Bunde sagde ...

Det ser lirens ud:-) et lækkert outfit - og ASSOS... jeg mener, der findes ikke noget tøj der er bedre end Schweizernes:-)

simon sagde ...

Hej Lars.
JA tak til et stk medlemsskab...
Følger der en lodtrækning blandt medlemmerne hvor hovedpræmien er en Rize eller Scalp100? :-)

Anonym sagde ...

Som skrevet tidligere, så er jeg også stadig med på team lefty :)

Må igang med at shoppe hvidt tøj med det samme, heh

Kanonkuglen sagde ...

Köser: Ahh... det kræver skam blot en enkelt Cannondale i stalden og man skal måske snarere betragte mig som en Pim De Keysergracht og min hjælper Marianne som Henning P:-)?

Martin: God idé... prospects, når du så engang får udskiftet din carbon ramme til en rigtig herre bike, så kan du få fuldt medlemsskab... men du er meget velkommen:-)!

Henrik: Ja... Assos er altid et hit:-)!

Simon: Et stk. medlemsskab coming up til den herre... og selvfølgelig trækkes der lod om en team model - intet mindre:-)!

Kristian Skjødt: Super endnu en mand fra heden... du er meget velkommen i vores Cannondale fællesskab:-)!

Til jer alle, send mig gerne lige en lille mail om hvem i er og hvor I bor, så ved jeg hvem I er og jeg sender lidt info tilbage igen:-)!

Mette Høgsberg sagde ...

Frk. Bryggen er naturligvis også game!

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mette: Du er selvfølgelig selvskrevet med din stald af Cannondales:-)!