blog top

28 marts 2008

Update...

En uge er gået siden jeg returnede fra en fantastisk cykelferie på Mallorca, og jeg har længes tilbage til det simple "stå-op-cykle-gå-i-seng" liv lige siden!
Men det skyldes nok mest at jeg returnede til et "eksamens-helvede", med synopser og adskillige andre mere eller mindre sjove projekter om ørene. I Næste uge skal slaget så stå, og tro mig jeg glæder mig til det er overstået!

Men ellers har jeg ikke meget nyt at berette fra ugen... det skulle da lige være for en ikke cykel-relateret nyhed, som at min kæreste og jeg ved en skanning i dag fik at vide at kønnet på det barn min kæreste og jeg venter er en dreng. YES SIR... en dreng der en gang i fremtiden skal overtage direktørstolen i familiedynastiet:-)!

Og jeg må også erkende at en hårhudet gammel sømand som mig, faktisk er blevet helt sentimental på sine ældre dage!
Ja... jeg havde aldrig selv troet det, men tro mig, selv en gammel sø-ulk som mig kan skam godt kan blive en smule rørt når man ved en skanning ser det lille barn på skærmen og ved at det er ens eget "rotteyngel"!
Men jeg glæder mig simpelthen så meget til at blive forælder, selvom det af og til også kan virke skræmmende at ens tilværelse kommer til at se helt anderledes ud og at man pludselig også skal til at være ansvarlig for et barns liv!

Men inden vi bliver forældre, skal jeg først på landevejen i morgen tidlig... så jeg håber på solskin og veje uden rimfrost:-)!


Den lille spunk i enkeltstartsposition og klar til launch

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt indlæg! Og billede.
Jeg glæder mig også rigtig meget.

Onkel Marianne

Kanonkuglen sagde ...

Det godt Marianne... så kan du jo overtage barnet indtil det er blevet 18 år:-)?

Anonym sagde ...

Øhmm.... det må jeg vist lige tænke over... måske kan jeg overtage et par timer, når jeg er på besøg, men 18 år...



:-D

Marianne

Henrik Bunde sagde ...

Stort tillykke:-) Vores første var også en dejlig dreng. Fantastisk.

Anonym sagde ...

Hej Lars, tillykke tillykke … :o) Det er super dejligt at høre! Måske en legekammerat til Mads? Glæder mig til at høre meget mere om en uges tid. :o) Held og lykke med eksamen! Hvad dag er det? Kh Lars

Kanonkuglen sagde ...

Hej Lars: Tak... og jepper vi ses næste uge. Jeg skal til eksamen mandag, tirsdag og 2 x torsdag.

Anonym sagde ...

Hej Lars

Tillykke med, at det så bliver en han-spunk. Og helsd og lykke med eksamnerne. Hvis du er klar til intervaller torsdag efter eksamen, så sig til. Jeg regner med at køre torsdag eftermiddag :-)

kapitalistiske hilsner fra El directore :-)