blog top

27 september 2007

En mystisk pakke!

I dag lå der en blød pakke i min postkasse! Hmmm hvad er nu det, jeg ventede ingen pakker i disse dage og der var heller ingen afsender på kuverten! Mystisk...



Men da mine små "Werthers ægte børnefingre" endelig fik åbnet kuverten, indeholdt den en pivfræk Cannondale T-shirt, og en kuvert hvorpå der stod, "Thank you for riding Cannondale!"! Jeg forstod ingenting... hvem, hvad og hvordan stod bag?
Men da jeg fik kigget lidt nærmere på kuverten, var der et poststempel fra Basel... men jeg kender ingen i Switzerland - og dog! Jeg tror jeg har en anelse om hvem der måske stod bag... i hvertfald gaven gaven mig Tusindsmil på læben:-)!
Tak...

4 kommentarer:

Olle sagde ...

Din lykkens pamfilius. Det er næsten sådan mafia-agtigt med den der Cannondale-familie. Folk passer på hinanden. Og så er der jo "The Secret Cannondale Handshake". Alt sammen meget godt, indtil du finder et hestehoved i din seng.

Er efterhånden ved at have overtalt alt og alle omkring mig til at køre mtb, fordi jeg ikke har nogen ordentlige mennesker at køre med herovre. Det er jo svært at komme fra så fantastisk et selskab og nu stå uden trail buddies.

Næste skridt må så være at få dem til at køre Cannondale...

Steen Go'e Ben sagde ...

Hva' satten Olledrengen, er du emigreret den forkerte vej, det er da normalt kun den anden vej vi danskere importerer jyskere... Suk, en god dreng gik tabt! ;o)

Det der Cannondale går snart helt bananas, næste skridt må være at vi omdøber klubben, til; Dem Med Kannondale ;o)

Ses - Steen.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Olle: Jeps... det er ren mafia at der sådan dykker mystiske pakker op! Snart skal jeg vel til at tjekke for mærklige genstande under bilen inden jeg sætter mig ind:-)!
Og ja, du er også svanet herovre på øen, så se at blive færdig med studiet og flyt herover igen.
Jeg skal til Randers og køre et lille cykelløb i november, måske har du lyst til at deltage med mig?
Vi ses...

Olle sagde ...

Steen: Ja, jeg vil give dig ret i at jeg er emigreret den helt forkerte vej. Jeg husker de Århusianske spor som snørklede og udfordrende...men nej, de har satme fået rettet det Marselisborg-spor godt og grundigt ud. Men Mols Bjerge er nu stadigvæk en gave til cyklen.
MEN pas på, for lige pludselig er jeg tilbage på øen - statser ikke på at blive i det jyske længere tid end nødvendigt.

Lars: Løb i november i Randers lyder som en god idé, hvis det ikke kolliderer med en opgave eller eksamen. Hvad og hvornår er det?