blog top

09 september 2007

Solskin og super ben...

Der er bare dage der er bedre end andre... og i dag var én af den slags!
Efter jeg havde valgt at ende min RUS-tur tidligere end planlagt, så var det i dag tid til at spille lidt smart roleur på landevejen igen. Og dagens cykelmenu var en rigtig lækkerbisken med masser af sol og super friske ben... begge dele er noget jeg alt for sjældent oplever!



Men følelsen af at være stærk som selveste "oksen fra Hammel" eller "misen fra Amsterdam" var idag ikke til at ta' fejl af... om det så var fordi jeg var totalt "carbon-loaded" efter de sidste dages kulinariske udskejelser, eller om det var medvinden der gav mig falsk selvtillid, lader jeg stå hen i det uvisse:-)!
Men faktum er, at jeg som en anden Jens Voigt efter 4 timer solide timer i sadlen, slet ikke lyst til at hoppe af cyklen igen, tværtimod... havde der været et bjerg på hjemturen, så havde jeg sgu også nappet det som dessert!

Så hvis der findes en "cyklernes Gud" i det hinsides, så lad mig endelig få nogle flere af denne slags dage... så lover jeg at jeg ikke længere vil bande og tænke frække tanker - Amen!


6 kommentarer:

Steen Go'e Ben sagde ...

Du er den største player Lars, frisk-raserede stænger og kvidhvidt sko-overtræk, så bliver det ikke mere Palermo agtigt på landevejen ;o)

Lå du så pattestiv i GT's her de andre dage på RUS turen?

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaaa Stoney... du ka' stadig:-)! Dog må jeg indrømme at stængerne bestemt ikke er nyraserede, prøv at se billedet lidt større, så ser det noget anderledes ud:-)!
Og nope... jeg er jo ikke den store alko-mand, så jeg holdt mig til den varme mælk og de røde sodavand:-)!

Steen Go'e Ben sagde ...

Hva' satten?

Lars, det er første gang jeg nogensinde har set dig falde af på den, er du blevet magelig, sat, eller bare faldet af på den?

- Frem med Gillette'n og rasér dine stænger, ellers ender du i gruppetto'en og sidder og hænger!

Hehe ;o)

J. Regin sagde ...

Hvorfor er det lige, at man aldrig ser Supermand eller Indiana Jones barbere ben? Superman har da ellers en smule interesse i aerodynamikken ... Jeg ved ikke lige med Batman, som jo også har et noget unaturligt forhold til Robin. Men når du hører en kvinde i nød hører du forholdsvis sjældent den nærmeste superhelt svare; "Jeg kommer - skal bare lige ha' skrabet rørene først ..."
=: )

Kanonkuglen sagde ...

Haaaaaaaaaa... men Jesper både Superman, Batman og Robin har jo alle en slags pseudo glatte ben, da de jo er iklædt en stram og kropsnær lille strømpebuks... det gir' jo fornemmelsen af at være "raget":-)! Så jeg er sikker på at hvis ikke de alle tre gik i deres superhelte-dragter, så ville de rage bentøjet:-)! Cheers...

Anonym sagde ...

Hov hov - nu har DMK både en Go'e ben og en Super ben. Alle de ben, hvad skal det ikke ende med!

I ugens løb har jeg set en grøn cykel - i grøn som din cykel - og så med lilla metallic skærme, den var øm.