blog top

04 september 2007

Så er den gal igen!

I bedste Steen Goe' Ben galde-spreder stil, vil jeg indlede indlægget med "Så er den satme gal igen"!
Har lige set spanske Orbea's Eurobike præsentation, og om ikke at også de har lavet noget der ligner en nøjagtig kopi af en anden fabrikants design, det er jo stort set som at se en Cannondale ramme, endda med monolink og hele pivtøjet!
Jeg er mildest talt måløs over at store producenter kopierer hinanden så direkte... men når man ikke kan "innovate så må man jo immitate"!


3 kommentarer:

Steen Go'e Ben sagde ...

Jeg kan forstå på Søren, at det værste rip-off på Eurobike messen, var de 117' udgaver af Token, T-Bikes, T-Shark og hvad helvede de ellers hedder...?

Forskellige stickers og stafferinger, men eksakt samme tarvelige ramme, det er for klamt at man kan lave sådan et stunt, jeg gad godt nok ikke at blive set offentligt på sådan en ramme, om jeg så fik penge for det ;o)

Stone.

Kanonkuglen sagde ...

Ja det har jeg også hørt:-)!

Morten Laursen sagde ...

Er det sgu da ikke den exact samme ramme (blot med vendt om bagdæmper)? Måske de har købt sig lidt ind hos C'Dale?