blog top

29 september 2007

Nr. 142...

Jeg er klar... klar til start til Hillerød Marathon i morgen søndag, på 103 km distancen som rytter nummer 142!



"Crack' N Dalen" er sat op i race-trim med Lefty Carbon gaffel og Mavic SLR hjul, og der klæbrig latex i dækkene i håbet om at jeg, som en anden lykkens pamfilius, kan snige mig uden den klassiske Hillerød punktering:-)!
Jeg har dog bemærket en kedelig tendens... og det er, at hver gang jeg vælger at deltage i mtb-løb, så melder vejrprognoserne regnvejr! Måske er det manden på øverste etage som hævner sig, da jeg ikke længere støtter hans etablissement?
Men jeg er klar - klar til marathon i morgen!

1 kommentar:

Steen Go'e Ben sagde ...

Hvem ved om du ikke pludselig bliver passeret af en mand UDEN nummer på, rygtet går på at det måske kan være at Gutelegszky Racing er vågnet til dåd, og skal trække Frøken Bryggen igennem hendes 67 km, HVIS han ellers orker det i regnvejr ;o)