blog top

13 januar 2008

Traadadadaaa...

Med tilmeldinger til Nordic24, Hustlernes 12 timers løb og et par andre løb i tankerne, slog det mig at det måtte være på tide at jeg stablede mit eget lille én-mandshold på benene:-)!

Mine damer og herrer jeg giver jer derfor... traadadadaaa (fanfare)...Teeeeaaaaam Lefty!



Og jeps, det giver bestemt begrebet holdånd en helt ny betydning! Navnet kan vel ej heller overaske nogen der følger blot en smule med på bloggen her? Jeg tror faktisk at jeg vil producere mig et par trøjer med Team Lefty logo på... ja det kunne faktisk være ret sjovt.

Og måske skulle man overveje at udbrede ideen med "Team Lefty" til at omfatte en slags uafhængigt hold for andre med hang til venstre-hængte forgafler, ja måske?

20 kommentarer:

Martin sagde ...

Hvad med bare at melde dig ind hos hustlerne.. :-)

Jeg vil gerne være prospect til dit lefty team.. Er der nogen goder og benefits jeg kan benytte mig af..? :-)

"TEAM VENSTREHÆNGT" oh yeah... :-)

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaaaa... Hustlerne den var go':-)! Arhhh det er gas, jeg er DMK'er men synes bare at det er sjovt at lave nogle små "project teams", altså til specielle lejligheder og begivenheder.
Og du kan sagtens være prospect til Team Lefty... bare du kører venstre-hængt:-)!

Lad os iøvrigt snart finde på noget...

Anonym sagde ...

Er det så sådan en dit arbejdshold skal have på?

Marianne

Martin sagde ...

Jeps.. Har du noget tid i hverdagene der kommer?

Kanonkuglen sagde ...

Marianne: YES jeg laver skam et par stykker ekstra, og bestemt en til dig... Henriette kan dog nok ikke passe den:-)!

Martin: Jeps... lad os SMS'es ved...

Anonym sagde ...

Det lyder godt, du sørger for dit arbejdsteam :-)
Vi glæder os begge rigtig meget!

Marianne

Henrik Bunde sagde ...

ville Ned Flanders ikke passe fint ind, som et udlandskøb her?

Kanonkuglen sagde ...

HE SURE DIDLEY WOULD...:-)!

Henrik Bunde sagde ...

Jeg syntes sku det er en fed idé:-) og godt med tilmeldingen-det er med til at holde en i ilden:-) 24 timer... pouha det er lang tid

Steen Go'e Ben sagde ...

I er tossede ;o)

Har dog også meldt mig til 12T - som nok skal blive sjovt, jeg frygter bare for Team Frossenpind... hehe!!!

Ses - Steen.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik:
Ja ikk'! Og jepper... 24 timer er lang tid, men hvis det ikke regner, så er det knap så lang tid alligevel:-)!

Hej Stone:
Ha haaaaaa... vi er CRAZYYYYYYY!
Jeg tror du har ret, jeg skulle have kaldt mig for Team IceCube i stedet?
Og fedt at du stiller op, så ved jeg hvem jeg skal holde hjul af. Vi ses snart når jeg er ude af eksamens sumpen igen...

Anonym sagde ...

Hej Lars

Håber det går godt med dine eksaminer. Jeg er i praktik for tiden, det er sejt!

Jeg vil meget gerne være med i Team Lefty.

Ses i skoven!

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mette: Jepper det håber jeg også at det gør! Og fedt at du vil være med i Team Lefty... med dine to Cannondales er du jo selvskrevet til det:-)!
Cheers...

Anonym sagde ...

Hey,

Er hyggelæser af din blog, ligesom en masse af de andres man følger lidt med i. :P

Jeg er helt klart med på en Team-Lefty t-shirt :)

Tænkte at en Cannondale fanatiker som du selv måske ville syntes om dette site: http://www.vintagecannondale.com/ - Folk har uploadet læssevis af rigtig gode billeder af diverse nyere og ældre Cannondale bikes. Ganske hygsomt og nostalgisk.

Hold gang i bloggen - Den er rigtig fornøjelig at læse,

Mvh.
Skjødt
MCV

Kanonkuglen sagde ...

Hej kristian...

Tak for kommentaren og skønt at du ka' li' at følge med:-)!
Angående Team Lefty T-shirt, så regner jeg med snart at få produceret nogle, så får du skam også een.
Jeg synes også at dit navn virker bekendt... har vi tidligere mødt hinanden, eller handlet på mtb.dk boardet?

Anonym sagde ...

Selvtak. Hehe, det der venstrehængte nougataffjedring er vejen frem.. Der kan være mange steder vi er rendt ind i hinanden til løb :)

Er desuden gammel barndomsven med Rasmus fra Vejle (cannondale-fan.dk)..

Og ellers er det nok enten fordi du er faldet over bloggen eller på mtb.dk.. Tror ikke vi har handlet dog. Og nå ja, og så er jeg nyvalgt formand for mtb-udvalget under DCU..

Anonym sagde ...

Hej!

Ja, tak for en kanon blog - virkelig klasse læsning (Cannondale!!!)
Jeg er helt klar med på Team Lefty!

Christoffer TAURINE Lehmann
MCV

Kanonkuglen sagde ...

Hej Christoffer: Tak for kommentaren og dejligt at du ka' li' en storby-roleurs blog-gas:-)!

Jeg synes at Team Lefty ideen har spredt sig som en steppebrand, og jeg overvejer derfor om ikke man skulle gøre det fælles for alle de folk som er til Cannondale og synes at det af og til er sjovt at køre i andet end den lokale klubtrøje:-)!

Men mere herom snarest...

Anonym sagde ...

Jeg er i hvert fald ret sikker på at Formanden (Cannondale-fan.dk), Skjødt og et utal af andre i MCV er med på ideen!

www.teamlehmann.dk
Lefty Terra Logic!

Kanonkuglen sagde ...

Hej igen Lehmann: Fedt... jeg bringer snarest lidt nyt herom, så kan I andre Cannondale drenge se om I vil være med på en omgang Team Lefty:-)!