blog top

08 maj 2008

Dustcup: 2. afdeling...

Onsdag d. 7 maj var det igen Dustcup tid, og selvom jeg ikke følte mig frisk efter weekendens H12 løb, så valgte jeg dog at lade mit legeme transportere til Tisvilde for at køre lidt race alligevel.



Ruten var ikke en teknisk rute, snarere en rigtig "tonser" rute hvor der stor set ikke var plads til at overhale (stort problem), så der opstod nemt kø og lettere kaotiske tilstande på sporet. Belært af tidligere erfaring stillede jeg mig også i startbox 1, for kun at opdage at folk bare møvede sig ind foran uden den store respekt for hinanden.
En lidt kikset løbsstart - fordi folk troede løbet var skudt igang - gjorde også at jeg pludselig havde mistet min startplacering og stod længere nede end planlagt.

Da løbet endelig gik igang, var det meget kaotisk og støvet gjorde det svært at orientere sig især på det første stykke af ruten. Da jeg kørte ud på anden runde punkterede jeg kort efter mål hvilket - ærligt talt - bekom mig ganske belejligt, da jeg ikke havde den store power i benene og heller ikke følte mig helt restitueret endnu efter H12 løbet.
Derefter trak jeg cyklen tilbage til målområdet og fik fornøjelsen af at heppe og se cykelløb fra sidelinien, hvor stortalentet Jonas Pedersen vandt en flot sejr foran Benjamin Justesen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

men skoven var smuk og vejret pragtfuldt. og godt at få hilst på dig ( kan nu både kende dig med og uden hjlem ) ;)

ses derude jannik

Kanonkuglen sagde ...

Hej Jannik... du har så ganske ret i at skoven og vejret var skønt:-)! Og det var intet mindre en fornøjelse endelig at få sagt rigtig "goddaw" til dig. Vi ses snart igen...