blog top

02 maj 2008

Jeg er pissed...

... i ordets bogstavligste og overførte betydning er jeg pissed!

Efter næsten 14 dage med sol og tørvejr, har det har regnet hele torsdagen og en del af dagen i dag (fredag) og rapporter beretter om at Hareskoven sejler i pløre inden Hustlernes H12 løb i morgen.

Min motivation er helt i bund... jeg orker næsten ikke, IGEN, at cykle 12 timer våd, mudret og kold! Jeg håber at jeg over natten genfinder gejsten, for lige nu har den forladt matriklen...


Efter Hillerød MTB Marathon...

9 kommentarer:

Martin sagde ...

Jeg kan godt forstå dig, men prøv at fokuser på at de kloge metrologer har lovet perfekt cykelvejr imorgen hvor slaget skal slås.. Så nyd solen, med mudrede kinder og knæ, og vind så det løb som den ægte islands brygge roleuer, som du er ;)

Held og lykke, håber du finder gejsten inden imorgen..

Hilsen Martin

mindblob sagde ...

Var derude her til aften. Det ser fint ud slet ikke en pløremark.

Anonym sagde ...

Håber at du kom afsted, Lars. Var derude som tilskuer og sporet var, ja, perfekt.

Mvh Rolf

Martin sagde ...

Rolf;

Jeg tror vist nok han kom afsted... Han blev vist nok nr 3 i solo.. ;)

Martin

Kanonkuglen sagde ...

Hej Alle... YES SIR jeg kom afsted - løbsberetning følger snarest:-)!

Anonym sagde ...

Godt kørt, Lars! Glæder mig til at læse alle detaljerne.

:-) Rolf

Anonym sagde ...

ikke så pjevset nu, champ
det gik da helt ok.. ;o)
Super godt kørt.
Hilsner
Andreas

Unknown sagde ...

Hej Lars,
Kæmpestort tillykke. Gad vide hvordan det var gået hvis du havde været lidt motiveret :-)

Det var virkelig flot det overskud du lagde for dagen efter løbet. Det var bare så flot!!

Jeg er beæret over at være i samme klub som dig :-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Rolf: Tak og der er kommet en rapprt online, lige til eftermiddagskaffen:-).

Andreas: Tak og tak for dine mange fantastiske tilråb i starten af ruten.

Kim: Tak og som altid er det hyggeligt at møde alle jer klubkammerater - også flot kørt til dig:-)!