blog top

25 maj 2008

Ingen badekar i baghaverne...

Min weekend har bestået af familie besøg i Jylland med fødselsdag, masser af god mad, kagebord og søde sager ved kaffebordet.



For første gang i min mange-årige samliv med min kæreste, havde jeg dog valgt at tage medbringe min landevejscykel for at sikre husfreden, da jeg har det med at blive lidt rastløs hvis jeg ikke kommer ud og får lidt tid for mig selv!

Og jeg må indrømme at Randers og omegn faktisk overraskede mig! Efter i årevis at have besøgt byen - dog tidligere uden cykel - blev alle mine fordomme om gamle ramponerede amerikaner biler, beskidte landmænd i kansas dragter og rustne badekar i baghaverne på landet gjort slemt til skamme. For kun få kilometer uden for Randers by frembød sig den frodigste Morten Korch'ske idyl, med små bugtede landveje, grønne marker og en heftig gylle stank der rev helt op i bihulerne!



Men ellers kan jeg blog-klynke over at min sidste uge været en meget hektisk uge, ligesom de kommende fire uger desværre også bliver det for mig.
Jeg har ikke rigtig har kunne få mit studie, min træning og andre pligter til at gå op i en helhed, hvilket min indsats på cyklen især har lidt under og med kun tre uger til Nordic24, stresser det mig faktisk lidt.Det er selvfølgelig ekstremt utilfredsstillende ikke at få trænet som planlagt eller nå de mål man har sat sig, men nogle gange må man bare modvilligt acceptere tingenes tilstand!

Men det glæder selvfølgelig om at forsøge at bevare en positiv indstilling til projektet, selvom forberedelserne ikke altid forløber helt som planlagt.
Og især efter Hustlernes H12 løb har jeg fået endnu større respekt for 24 timers distancen og vil derfor gerne kunne forberede mig optimalt til Nordic24 (så jeg håber på at studiet ikke æder mig helt) - for hvis 12 timer på cyklen var en stor udfordring, så virker 24 timer i sadlen endnu mere skræmmende!

2 kommentarer:

Caspar sagde ...

Det skal nok gå !
Jeg kommer og hepper hele natten , og holder dig måske med selskab et par omgange om søndagen , altså når du er kommet lidt ned i gear
:-)
Cheers Caspar

Kanonkuglen sagde ...

Hej Caspar... ha haaaaa super, det vil jeg se frem til, al den DMK support jeg kan få er velkommen:-)!