blog top

18 maj 2008

Knæææææk...

Efter at være udgået med punktering i sidste afdeling af Dustcuppen, var det i dag tid til revanche, ikke mindst fordi det kan påvirke psyken at have for mange "Did-Not-Finish" i statistiken.
Så det var op tidligt, spise morgenmad, på med cykeltøjet, skille cyklen ad, køre til Hillerød, pakke cykel ud, samle cykel... KNÆK, saddelspændet knækket allerede inden jeg var kommet til startstregen - ØV - endnu en DNF på cv'et!



Enten har jeg overspændt det, eller også var det bare klar til at komme på saddelspændernes kirkegård? Men på trods af et dumt uheld, var det en super oplevelse at være tilskuer, og kunne heppe på klubkammerater og andre bekendte.
Én cowboy trick jeg til gengæld lærte som tilskuer var, at man IKKE skal stole på når fotografer på ruten opildner ryttere ved at råbe at man kun har 10-20 sekunder op til nærmeste rival eller fronten af feltet - bullshit:-)!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

HAHAAH

B U S T E D

men men men det jo ikke altid løgn så man kan aldrig vide
så den rigtige løsning er at give den flade så henter man sgu dem foran ;)

Tak for selskabet Lars det var hygge ( surt du ikke er i grønt såkunne jeg invie dig i nogle af loge hemlighederne ;)

Ses du jannik

Duder sagde ...

Faktisk er det jo et DNS - Did not start... Om det er værre eller bedre skal jeg ikke kunne sige :o)...

/Nicolas

Henrik Bunde sagde ...

he he - man tror lige den skal have lidt mere... bare lige lidt... KNÆK... Doh!

Kanonkuglen sagde ...

Jannik: Ja så fik jeg set heppe-mafiaens metoder indefra:-)! Men du kan vel godt løfte sløret for nogle at de slibrige hemmeligheder I Hustlere går og gemmer på:-)?

Duder: Ha haaa... ja du vel egentlig ret... teoretisk set!

Henrik: Ja...bare lige et nøk til - klack!

Duder sagde ...

Så vidt jeg ved så gør de "rigtige" arrangører forskel på DNS og DNF. Det kan man ihvertfald se hvis man kigger på UCI resultater...

/Nicolas

Köser sagde ...

Kom nu med den rigtige historie... (... samlingen af din nye HT i plastik made in Taiwan hehe)

ikke alle disse udskydelser og "ligegyldige" historier - vi vil se grej, sagde pøplen!

...spøg til side, pis hva!

Kanonkuglen sagde ...

Patience young one... sagde vismanden:-)!
Bare rolig Henrik, det kommer snart, jeg har endnu ikke fået samlet den helt, da jeg stadig mangler en saddel og en forskifter.