blog top

13 december 2007

Altid to skridt bagud...

Hvorfor er det at jeg har en fornemmelse af altid at være to skridt bagud?

Jeg synes ikke at jeg har tid nok til hverken at studere, forberede mig tilstrækkeligt, eller at træne som meget som jeg gerne ville, se mine venner og familie nok, eller blot kunne slappe af en gang imellem uden at have dårlig samvittighed over noget der burde gøres! Der mangler så ganske enkelt nogle flere timer i døgnet...

Men måske er det bare et menneskeligt vilkår aldrig at have tid nok?

2 kommentarer:

Martin sagde ...

Hejsan...

Bare vent til du får børn.. ;-)
så føler du dig hurtigt 10 skridt bagud.. Men elelrs er det skønt at have børn, siger manden der ikke har fået en normal nats søvn i omkring 2½ år.. :-)

Ses vi søndag..?

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin... ja børn! Huhaaa... jeg tør næsten ikke tænke på det endnu:-)!
Nope vi ses ikke søndag... ligesopm dig, har jeg pissetravlt med studieprojekter, og jeg har gruppemøde dér, men god fornøjelse til Slush'en!