blog top

01 december 2007

Overtræning + flu!

Det vigtigste efter træning er restitution... jeg er gået over grænsen!

Efter ca. fire ugers grundtræning (og alt for travlt på studiet), havde jeg planlagt at holde en restitutionsuge med nedsat træningsmængde fra næste uge. Men desværre trak jeg den lige en tand for langt.
Fredag morgen slog jeg også selv det sidste søm i kisten, da jeg på studiet valgte at deltage i nogle heftige interval tests. Jeg var selvfølgelig så kæk at deltage, selvom jeg kunne mærke ugers akkumulerede træningstræthed ventende klar med straffen, hvis jeg pressede for hårdt. Samtidig havde jeg også en let fornemmelse af begyndende influenza i kroppen!

I bagklogskabens så klare og ulideligt velkendte lys, har jeg altså kun mig selv at bebrejde for nu at ligge på langs!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring. Så må Henriette passe godt på dig :-)

Macy's

Kanonkuglen sagde ...

Tak... Henry hun har også godt af at varte mig lidt op:-)!

Anonym sagde ...

Som Lars' pseudo-mentor aka. "sorte slyngel", må jeg påtage mig en del af skylden for Lars' tilstand: Undskyld, Lars! Fra nu af skal jeg afholde mig fra at presse dig og tro, at du kan opretholde samme høje niveau som undertegnede. Det må skyldes mangel på sorte muskler... God bedring!

Kanonkuglen sagde ...

Sorte Slyngel - jeps:-)!

Köser sagde ...

Bedre nu (og en lille lektion klogere) en ugen op til Nordic 24 ´08... (o; Cheers - god bedring