blog top

06 december 2007

Smooth Balls - part II

I bedste platte slapstick jargon, kan jeg nu bryste mig at have "smooth balls"!



Jeg har nemlig lige modtaget en fin lille sending lækre keramiske lejer fra Enduro Fork Seals. Nu er det blot at smutte dem i krankboksen og i navene... dog tror jeg lige jeg venter til vinteren er overstået!

Enduroforkseals.com producerer iøvrigt lejer til alt, så der er ikke det hjulsæt, krankbox, suspension du ikke kan få gejlet op med "smooth balls" - så treat yoruself!
Jeg vender tilbage på et senere tidspunkt, med en lille kommentar når jeg har testet dem nærmere.

6 kommentarer:

Steen Go'e Ben sagde ...

Arhjjj Lars, din psykogøjler, slap lige af med al den rygeheroin derude i Ødestaden, du er TjoTjal Gangsta!

- Iøvrigt, så er keramiske lejer bare Da Shit, det hjul jeg har med keramik i, ruller bare for psyko ;o)

Ses - Steen.

Köser sagde ...

Det er sgu liret... prisen er høj, meeen - de ser lækre ud, glæder mig til en update på rulle kvaliteten

Anonym sagde ...

Det KLØR af helved til, når de vokser ud igen... ;-))
Der fra Valby
A'et

Kanonkuglen sagde ...

Hej Stoney: Jepper det er mig! Iøvrigt tror jeg også du har ret, de både ruller bedre og holder længere, så måske er det endda billigere i længden!

Köser: Ahhh... jeg synes nu ikke prisen er så gal endda, 62 dollars (ca. 340 kr.), det er til at leve med:-)! Jeg skal nok update...

Andreas: Jeps...

Köser sagde ...

hm... glemte lige den lave dollar kurs (o;

og... du må op på barikaderne: tjek nu tråden C´dale man...

http://www.mtb.dk/messageboard/board.php?board=4&laes=233277&side=1#laes

Kanonkuglen sagde ...

Köser: Du har ret... som gentleman må jeg straks træde an på boardet:-)!