blog top

19 december 2007

En mærkelig uge...

Det har været en meget mærkelig uge for mig... og som de fleste nok har bemærket, så har aktiviteten her på bloggen også været yderst sparsom... faktisk ikke eksisterende!

Årsagen er ganske simpel: min 96 årige stædige gamle mormor blev indlagt, men er heldigvis udskrevet igen! Jeg har også haft travlt med et biomekanik-projekt ved siden af den daglige undervisning i en dårligt fungerende gruppe (læs slappe sataner), og ind imellem alt dette forsøger jeg at holde et vist træningsvolume, hvilket ikke altid er lige let. For det ikke skal være løgn er min mobil også nede pga. skift til andet selskab.
I dag var også dagen hvor det for alvor blev en mærkelig uge, for da jeg var til spinning deltog kun 5 personer - det har jeg aldrig tidligere oplevet - mystisk mystisk! Men mon ikke det var det sidste julegave indkøb der lige skulle klares?

Men... jeg glæder mig umådeligt meget til et par dage fri fra alt i juledagene... halleluja! Nu jeg er tilbage på bloggen igen...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Godt du er tilbage.

God bedring med momse.

Macy