blog top

09 december 2007

Min barndoms helt!

Da jeg var knægt (altså for mange år siden), synes jeg at Buster, fra filmen Busters Verden, var klassens sejeste dreng!
Han var proletar, alene, kikset og tingene syntes aldrig at gå som planlagt for ham, især ikke med pigerne... altsammen noget jeg fuldstændig kunne identificere mig med:-)!



Men til pointen: Buster blev voksen og begyndte at køre på andet end sin Long-John budcykel... og faktisk er han rigtig god til det, se mere her! Så Buster er altså stadig en sej knægt:-)!

6 kommentarer:

Marianne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Fantastiske billeder! Han ligner sig selv, dog fik det første billede mig til at smile stort.

Rigtig god -rolig- weekend ;-)

/Macy's

Anders sagde ...

Ja, Buster var en sej lille take-no-shit-kinda-buddreng. Absolut en værdig barndomshelt.

Lidt Hollywood stardust skal I da også få - min gymasiekammerat datede Busters lillesøster. Hun fik rimeligt meget "du har jo ingen klumpfod?!" og "dit store møgbeskidte hundehovede"... Jeg gik også til spejder med ham den lille sorthårede dengsedreng (Martin?) der mobber Buster, så deeeet ;-)

Sjovt, jeg har også lige postet noget barndomsnostalgi ovre på singlespeed.dk

Kanonkuglen sagde ...

Macy: Ha haaaa...

Anders: Ja... pudsigt at du også er gået i barndommens mindeland på Singlespeed... tror det er julen der gør os sentimentale:-)?

Anonym sagde ...

Ej hvor fedt. Var godt klar over han er skarp til at cykle, men at han lige frem er så god... det komme bag mig.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Magnus... ja der er stadig krummer i Buster:-)! Tror egentlig ikke har kan li' at blive kaldt Buster...