blog top

31 december 2007

Goodbye '07 - Hello '08...

Så er år 2007 ved at være forbi og et nyt år på vej...

I bedste Dronning Margrethe stil kan jeg konstatere, at det det har faktisk har været et rigtig godt 2007 for mig. Nyt studie, nye venner, rejser til Berlin, New York og Bornholm, masser af gode cykeloplevelser, hardtail'ens genkomst i mit cykel-repetoire, gode koncert- og filmoplevelser, Steen Go'e Ben's karateristik af mig som "Palermo-dreng" (hvide skoovertræk), at min 96-årige mormor stadig er her til at fortælle mig at jeg skal spise noget "husmandskost" og ikke den fandens "moderne pasta mad"!

Det blev også året hvor jeg startede på et liv som blogger, hvilket har været en fantastisk sjov og god oplevelse - tak til alle jer der læser med og kommenterer her på bloggen... vi skal nok få det sjovt sammen i 2008!
Og 2007 blev året hvor jeg gjorde mit første forsøg med et 24 timers cykel løb... det gik dog det bestemt ikke som planlagt, men jeg blev nogle erfaringer rigere og planlægger at råde bod på årets misære i 2008, ved at forberede og træne endnu mere målrettet... så må jeg blot sætte min lid til at vejr guderne og jeg kan blive enige om vejrudsigten når den tid kommer!

Ting jeg gerne vil gøre i 2008:
- Melde mig ind i en landevejsklub og køre landevejsløb...
- Ikke købe flere cykler...
- På cykelferie til udlandet...
- Deltage i Nordic24 og andre cykelløb...
- Besøge svigermors sovsegryder i Jylland...

Men mon ikke at 2008 bliver lige så rig på begivenheder som dette år... det er jeg ganske sikker på:-)! Godt nytår til jer alle...


Kanonkuglen med frue i Berlin, sommeren 2007

4 kommentarer:

Caspar sagde ...

Og godt nytår til dig og dine , og hvis du insistere på at "klikke" bryststroppen, så husk lige at knappe skjorten HELT op !

Martin sagde ...

HUsk du skal køre team hustler 12 timers løb som optakt til nordic 24.. :-) det er god træning..

Godt nytår fra chemical island. :-)

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår.
Gode ting du har på din liste til den nye år her.
Og du har en overraskelse til mig. Har det noget med et 24-timers løb at gøre...? Jeg er spændt.

/macy

Kanonkuglen sagde ...

Caspar: Tak:-)!
Martin: Skal jeg det... arrangerer I 12 timers løb... det var jeg ikke klar over:-)?
Macy: Jepper... glæder du dig allerede til din suprise:-)?