blog top

20 januar 2008

Le directeur sportif...

Jepper... Team Lefty skal ikke stå tilbage for hverken Team CSC, eller nogen af de andre store cykel hold derude i verden og netop derfor har jeg fået tilknyttet mit eget svar på Team Easy On's Henning Primdahl i form af le directeur sportif Marianne (min kærestes søster), som skal assistere mig med forplejning og pep-talk ved Nordic24.


Le directeur sportif Marianne til venstre...

Marianne udtaler: "Ja du kan satanedeme tro at jeg nok skal få ham Kano-kongen, eller hva' det' nu er han kalder sig for tiden, til lige at få spist sig til de sidste 5 kilo på sidebenern' inden sommer, det skal mutter nok sørge for med jyske tarteletter og butterdej - det er det eneste der dur når det går opad' i bjergern'! Alt det der med kost og træning, næh der er den sgu sprungen' helt af for ham... satanedeme! For det er da vigtigt at der er noget at tære på når det først går løs... men så er han satanedeme og' klar til Nordic24.

Og taktikken den er klar... med træning 1 time om ugen, så kan du satanedeme nok tro at benern' nok skal være der og vi skal gi' dem baghjul - det er helt sikker. Ellers så ringer jeg til Bjarne, så må han sgu hjælpe os med alt sin hokus pokus filosofi og nåle og skidt han går og roder med... og jeg har sagt til Kano-kuglen at vi går i udbrud fra start, det er den eneste taktik der dur, der skal satanedeme ikke spares på krudtet"!

Marianne arbejder til daglig med handicappede og derfor mente jeg, at hun lige måtte være den rigtige til at hjælpe mig, da jeg også må siges at være lidt af et "tilfælde":-)!

3 kommentarer:

Steen Go'e Ben sagde ...

Muhahahahaaaa.... Gøjser, du er syg i potten ;o)

Ses vel forhåbentlig inden startstregen til Hustlernes 12T løb?

Stone.

Köser sagde ...

nu rabler det for dig (o;

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaa... drenge det er gaaaaazzz:-)! I må se at komme op på den store klinge!