blog top

01 januar 2008

En god start...

På dagen hvor byen ligner noget der minder om et Irakisk marked efter et bombeattentat og halvdelen af Danmarks befolkning ligger på sofaen med "kraniebrud" og kurerer det med Treo, pizza og Cola, var jeg frisk og klar med nyvasket cykel, "palermo-overtræk" og utallige lag vintertøj på vej i skoven med en håndfuld friske DMK'ere.
Det blev således til tre en halv time i sadlen og en let skoledrengs-rødmen i kinderne ved hjemkomst... en god start på et nyt træningsår:-)!

6 kommentarer:

Martin sagde ...

Det skulle jeg have vidst.. jeg var i skoven kl 10.. kørte 2 runder på slush ruten i hareskoven og så hjem gennem skoven igen.. lækker tur.. Lidt koldt :-) men dejlig friskt..

Kan du ikke lige smide mig dit mob. nr. på min mail, martin.rommedahl(at)gmail.com
Så skal jeg give dig lidt insider viden om hustlernes 12 timers race..
Måske vi kan planlægge en fælles tur mod skoven en af de kommende dage eller uger..

Hilsen martin

Kanonkuglen sagde ...

Will do... done!

KMANN siger: sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
KMANN siger: sagde ...

Ja tak for en fed tur. Lige hvad jeg trængte til efter en god nytårsfest. Kunne godt blive en tradition for min skyld!

Håber vi ses igen en dag ;-)

Kmann

PS: I øvrigt spændende med det 12 timers race.

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik... jepper det var en fin tur på en dejlig dag:-)!

Og selvfølgelig render vi da ind i hinanden igen... i mellem tiden må vi så bare holde øje med hinanden på bloggene - så at sige:-)!

KMANN siger: sagde ...

Jep, right. Min kære blog er stadig lidt på forsøgsstadiet, men jeg skal nok komme efter det – fx. er det en god idé at huske et kamera ;-)

Kmann