blog top

25 januar 2008

Romkuglen og kanonkuglen...

Torsdag var første dag på "den anden side" efter eksamenssumpens afsluttende massespurt - wuhuuuu!



En træningsmæssig erfaring jeg efterhånden også har gjort mig ved eksamenstid er, at selv den stærkeste vilje ikke altid er nok når det handler om at holde de gode kostvaner i perioder med eksamen og stress.
For mit vedkommende har det betydet, at jeg de sidste 14 dage har levet for usundt og ikke haft overskud til at lave ordentlig mad eller tænke nokl over hvad jeg har puttet i munden - hvilket faktisk gør mig irriteret og lidt skuffet over mig selv! Men... det må jeg arbejde med at få bedre styr på fremover.

I torsdags var jeg så i sadlen igen og endda med én af Robin Hoods flinke grønne svende, Martin Rommedahl. Vi kørte en god tur rundt på de "nord-for-københavn'ske" mudrede spor og holdt en god høj intensitet - lige hvad et henslængt legeme trænger til, når man som jeg var carbon-overloadet efter ugers alt for stort kalorieindtag!
Men hvor var det dog fedt at træne udendørs igen... selvom vejret for tiden mildest talt er depressions fremkaldende og kun bestyrker min mistanke om, at jeg burde være født som hoftevrikkende latino under sydligere himmelstrøg!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan du ikke lave en video, og vise os når du danser salsa???

Du er SÅ god til det ;-)

Kanonkuglen sagde ...

Ha haaaaaa... jeg er rigid som en forskrækket finne, når jeg vover mig ud på dansegulvet:-)!

Marianne sagde ...

Jeg syntes altså du er virkelig god, det jeg har oplevet og set!!!



Marianne ;-)