blog top

29 januar 2008

Nu også solo... dans!

Et kort kik på min næste semesterplan på idrætsstudiet afslører, at et af mine nye praktiske fag bliver dans... solo-dans for det ikke skal være løgn!
"Ohhh dear sweet mother of jesus"... jeg tror at de på studiet bevidst går efter at nedbryde det mandlige køn, ved at pille enhver stolthed og stivbenethed ud af os, som var vi et hold friske rekrutter på vej mod Afganistans ensomme bjergsletter?

Nå, men der vel ikke andet for end at jeg straks må finde nogle af min mors gamle Julio Iglesias plader frem og aflure et par "latino moves" af mesteren selv...

7 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

he he he ... ja som idrætslærer på de danske seminarier - kan jeg også sige, at det er en del af pensum her - nok ikke på helt samme niveau, men sjovt nok så fremkalder denne form for undervisning hos det mandlige køn ikke STOR begejstring... og det forstår jeg godt. Vi er bare ikke lavet til at danse med - vi hænger normalt i baren:-) sådan lidt BS agtig!
Men held og lykke med det - det bliver jo en dans at gennemføre 24 Timers Mtb SOLO:-)

Duder sagde ...

Hvad skal irætsstuderende bruge solodans til?

Det ville jo straks være noget med pardans... :o)

Kanonkuglen sagde ...

Henrik: Ha haaaa... det lyder til at du kender rutinen med at dans og mandfolk ikke mixer godt:-)! Og måske har du ret i at jeg bør forberede en solodans til 24 timers løbet:-)! Cheers...

Duder: Lige mine ord... ville de fleste mandlige medstuderende nok sige! Pardans kan selvfølgelig gå an hvis pigen er storbarmet og smuk:-)!

Duder sagde ...

Eller yderst adræt.. :o)

/Nicolas

Kanonkuglen sagde ...

:-)!

Unknown sagde ...

Er der ikke noget med at alle eksamener er offetlige her til lands ??
Det tjekker jeg lige op på og samler et hold...
Ses Caspar

Kanonkuglen sagde ...

Hej Anna a.k.a Caspar... ja det kunne være et kønt syn med 30 DMK'ere siddende på bænken og kigge på:-)! Måske skulle jeg filme det og lægge det på YouTube til glæder for verdens danseglade folk:-)! Cheers...