blog top

09 januar 2008

Stilstand...

Hvis I ikke allerede skulle have opdaget det, så er der for tiden er lidt stilstand her på bloggen. Årsagen skal findes i at mine semester-eksaminer nærmer sig med hastige skridt, og jeg stresser lidt for at nå det hele:-)!

Men jeg bringer lige her en kort update:

1. Jeg har fået et par nye cykelsko (Diadora Pro Racer)... de er super lækre og var egentlig en julegave til mig selv, men ankom først her i det nye år. Har iøvrigt købt dem på Ebay til en rigtig god pris, så hvis du selv skal bruge nye cykelsko så kig forbi The Bay:-)!

2. Jeg går også og overvejer at melde mig ind i en landevejs-cykelklub, da jeg godt kunne tænke mig også at køre noget mere landevej samt at have nogen at træne med... problemet er så bare hvilken klub jeg skal melde mig ind i?

3. Jeg spinner og spinner på livet løs... og venter blot på kulden aftager og foråret atter kigger frem! Ahhhh... var man blot på Tenerife igen!


Steen Go'e Ben på Tenerife 2006 - det var tider...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du skal da køre landevej med Johnny Cash drengene, det er sku det eneste som holder. (Når det komemr til de kedelige cykler)

http://jccykelklub.dk/

Steen Go'e Ben sagde ...

Åååhh Tenerife - giv mig lava og 2000 htm. nedaf... ;o)

Kanonkuglen sagde ...

Hej J-Lo... ja det kunne være en mulighed:-)! Er det et krav at høre Johnny Cash:-)?
Må vi iøvrigt ikke snart se nogle billeder af din nye bike?

Steen: Jepper... remember the days:-)!