blog top

13 april 2008

En forårsdag i helvede...

Søndag morgen var vækuret sat til kl. 7.30, for der stod 3-4 timers cykeltræning på programmet, inden jeg skulle spendere eftermiddagen foran fjernsynet for at se årets mest spændende og dramatiske cykelløb Paris-Roubaix.

I øvrigt kan jeg i farten lige berette, at mit forsøg med en landevejs-kassette på mountainbiken fungerede overraskende godt i dag. Gearingen synes at passe helt perfekt og gear-ratioen synes at være mere nuanceret i det spektrum (12:25) der passer til min kørestil, så det tror jeg at jeg fortsætter med lidt endnu.

Mit dækvalg eller mangel på samme (gad ikke skifte dæk), var ikke særlig vellykket idag. Jeg skøjtede rundt på et par Maxxis Crossmark dæk, som ikke er særligt velegnede i mudret og glat føre - dovenskaben længe leve!

Det var alt for nu - jeg skal se cykelløb...


Martin Rommedahl på Maglebjerg i Rude Skov


Jens "El Directore" Koefoed på Maglebjerg i Rude Skov

4 kommentarer:

Olle sagde ...

I'm right there with you. Sidder også klistret til skærmen i dette øjeblik.

Ville satme også gerne ha' kunnet køre en tur i morges, men fagspecialet laver jo ikke sig selv, så der blev skrevet i stedet.

Glæder mig til at komme til kbh igen og trille nogle ture med Gøjseren og Jens.

Anonym sagde ...

Fedt, at du allerede har billeder på skærmen :-) Det er faktisk sjovt at se sin tur i medierne så hurtigt efter, den er overstået. Tak for en god tur. vi ses

Martin sagde ...

Ja tak for en super tur idag.. Det var ikke meget cykelløb jeg nåede at se, der var to unger der gerne ville leges med da jeg kom hjem.. :)
Så det var helt kanont, taget i betragtning af jeg var sindsygt smadret, og stadig er det.. Det var en hård tur.. Men super god, masser af mudder, masser af teknik og høj puls.. Og ikke mindst mandehørm.. ;)

Get it?! ;)

Ses

Kanonkuglen sagde ...

Olle: Huhhhaaa... et super Paris-Roubaix hva'?
Se du nu bare at få gjort specialet færdig og kom her over og kør lidt mtb med os:-)!

Jens: Forståes... hurtigere end TV2 News. Selv tak det er altid rart at omgåes blandt magtens elite:-)!

Martin: YES SIR... selv tak det er altid en fornøjelse at ses med dig Martin:-)!