blog top

18 april 2008

Foråret kommer altid i bededagene...

Foråret starter traditionen tro altid i Bededagsferien... eller ihvertfald så har bededagene altid for vane at være årets første rigtige forårsdage med solskin og en stigning i temperaturen.


Sommeren er på vej, når anemonerne springer ud...

Bededagsferien er også traditionelt den tid på året, hvor DMK's årlige Bornholmer tur finder sted, og for første gang er jeg ikke med, så jeg misunder alle klubkammeraterne, som tog afsted i går aftes og idag hygger sig på klipperne i solskin, mens de nyder Danmarks bedste mtb spor - go' tur til jer alle!
Jeg besluttede mig faktisk først i sidste øjeblik for ikke at tage med, fordi jeg egentlig trængte til at have lidt tid hjemme efter en hård eksamenstid og fordi at jeg inden studiestart på mandag SKAL have forbedredt en ordentlig bunke fysiologi til et nyt kursus. Den store 600 siders engelske fysiologibog har ligget og stirret på mig hele ugen og blot ventet på, at jeg skulle tage mig sammen...

Ellers kan jeg berette at jeg i de sidste par uger har været på "diæt", hvilket har resulteret i et vægttab på ca. 3 kilo. Jeg satser på, at jeg til Nordic24 har ramt den rette kampvægt på ca. 70 kg... så der er stadig et par kilo der skal af endnu. Men det er hele tiden en balancegang for ikke samtidig at tabe for meget muskelmasse så man ender med at forringe sin performance, og samtidig at kunne træne tilstrækkeligt intensivt. Men "so far" skrider det hele frem efter min plan.

Men inden jeg glemmer det, jeg egentlig ville berette om, så var det tidligt op fredag morgen, for der var 3 timer i skoven på programmet sammen med mine "næsten nabo" Martin.


Skoven er stadig "vinter-våd"...


Kanonkuglen stadig i vinter-outfit - forståes!


Martin viste stolt sin nye cykel frem...

Ingen kommentarer: