blog top

05 april 2008

Holiday...

Så er jeg "rigtigt" tilbage på bloggen igen. Efter den seneste tid med eksaminer kvitterer studiet med to ugers tiltrængt ferie, så der bliver masser af tid til at cykle og nyde at foråret endelig synes at være på vej til mit kvarter.

Siden mit sidste indlæg har jeg fået tilmeldt mig til Dustcuppen med start i april og Craft Polar MTB Challenge i juni måned og med Hustlernes H12 løb i maj og Nordic24 i midten af juni, bliver der masser af race action for Team Lefty.

I den kommende tid påbegynder jeg også sammen med et par andre medlemmer fra DMK, at redesigne danmarks mest besøgte mtb webside - mtb.dk. Så forhåbentlig vil det lykkedes os at bringe den 5-6 år gamle webside "up to date", både hvad angår design og funktionalitet.

Og en sidste lille ting her på falderebet er, at jeg har fået updatet billederne af min Cannondale hardtail, som efterhånden er gået fra at være et vintercykel-projekt til at blive min race machine.
For tiden undergår min Cannondale Rush også en mindre ombygning, men mere om det snarest.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

så må vi jo se om du kan følge med den gamle Klein;o) kan se vi skal køre de samme løb henover sommeren.
glæder mig til at se team lefty i aktion, er det ren lir eller er det også noget i ben'ern...??? ;o)
(ikke at jeg er nogen faktor i noget mtb-felt i dk. overhovedet)
& tillykke med dine veloverstået eksam'ner, nyd fridagene
De bedste hilsner fra Valby
Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Andreas. Ja... det bliver spændende, og glæder mig til at støde på dig derude:-)!