blog top

09 november 2007

Gone digital...

Så er jeg "Gone Digital" i træningsmæssig forstand!
Jeg har nemlig endelig fået mit Polar pulsur til at fungere med min Mac, hvilket har krævet et par finurlige omveje. Polar producerer nemlig ikke deres træningssoftware til Mac (endnu), så jeg har istedet måtte vælge et alternativt program med det kække navn ISmartTrain.



I bedste "geek" stil kan jeg nu i vinterens slud og mørke dage, studere pulskurver og lægge endnu mere snedige træningsprogrammer:-)! Heldigvis kan jeg undskylde mig lidt med at mit nørderi faktisk er studierelevant, da det indgår som en del af mit studie.

5 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Det er da egentlig dårligt, at polar stadig ikke har lavet et program i Mac? Jeg fulgte med i en debat for to år siden på derers hjemmeside hvor jeg fik intrykket af, at det var på trapperne ... trapperne må ha været lange:-)Nu vel - det er jo super det virker ad omveje - har brugt polar i 5 år og det er sku super - Go geek stil

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik. Ja det egentligt mærkeligt at så stor en spiller som Polar ikke også har en mac version af deres træningssoftware... men mon ikke der kommer noget på et tidspunkt?

Anonym sagde ...

fint at høre mac og polar kan kombineres, men kan du ikke beskrive de finurlige omveje der skal til for at få det til at virke?

Kanonkuglen sagde ...

Hej Mikael... du kom mig faktisk i forkøbet, fordi jeg havde faktisk planlagt en af de nærmeste dage at skrive et indlæg om netop dette, krydret med lidt billeder:-)! Så i løbet af de nærmeste dage poster jeg et indlæg om Polar og Mac - håber det kan bruges:-)!

Anonym sagde ...

helt sikkert