blog top

15 november 2007

"Mobile-trainers" - drop telefonen!

Ha haaaa... jeg kan ikke lade være med at ryste på hovedet og klukke lidt, når jeg ser folk i fitnesscentre der har deres mobil med dem rundt på alt fra løbebånd til bænkpres! Og faktisk er der forbløffende mange, som tilsyneladende overhovedet ikke kan undvære deres mobiltelefoner i blot en time eller to. De fleste kender sikkert fænomenet med "mobile-trainers fra deres eget fitnesscenter?

Selv har jeg det sådan, at når man træner så bør man fokusere på træningen, og man bør ikke bruge tid eller fokus på at svare på horder af "hvad laver du" sms'er, eller selv at sende "kedsomheds" sms'er.
For mig ser det også ud som om mange "mobil-trainers" bare skal have træningen overstået så nemt som muligt (sådan samvittigheds-agtigt), hvor der fokuseres på hvor længe man har været i fitnesscenteret, istedet for hvad man egentlig fysisk har præsteret!

Min pointe er altså: "Kære mobile-trainers" drop nu mobilen og træn ordentligt for satan da..!

4 kommentarer:

Henrik Bunde sagde ...

Mobile-trainers Irritates the Hell Out of Me!!! Helt ENIG - hvis man da for fanden skal bruge musik er det da til motivationen - evt. yde mere:-) Det andet holder ikke...

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik... ja du forstår mig kan jeg høre:-)! Dejligt...

Kanonkuglen sagde ...

Hej Henrik... ja du forstår mig kan jeg høre:-)! Dejligt...

Anonym sagde ...

Ja, ja ... men nu er vi jo nogle der har vagt, og gerne vil træne alligevel... ;-)