blog top

14 november 2007

På hjemmebane...

I bedste Indiana Jones stil lykkedes det mig - i bogstaveligste forstand med lampen i panden - endelig at finde nogle pivfrække "mtb" spor på Amager, de "hemmelige" spor!



Dog må jeg nok erkende at jeg vist ikke er "hendes" første elsker, men at jeg nok blot har opdaget den kendte Amager Classic mtb rute, der byder på mange sjove korte men ultra stejle stigninger, hvilket gør det til et perfekt sted at fyre nogle intervaller af.

Så Amager MT-B'oyz UNITE, vi har fået os en hjemmebane:-)!


Jeps... vaskeægte spor!


Rigtig kemikalie natur...


Med lampen i panden...


"Kloven"... jeg griner af den hver eneste gang!

8 kommentarer:

Martin sagde ...

Ahhh, manden der tog ud og smugtrænede på chemical island.. :-)

Det er et kanont lille "kuperet" område derude omkring classic ruten.
Men der er mere i vente, amager er en stor ø, masser af listige små tracks..

Tales

M

Kanonkuglen sagde ...

Hej Martin, ja jeg er en slemmer dreng, sådan at rende rundt "hemmeligt" ude på fælleden:-)! Det var sgu et rent tilfælde at jeg "faldt" over bakkerne, for jeg plejer at ta' Amager runden en helt anden vej:-)!

Anonym sagde ...

...hvis du forsætter gennem Kongelundsskoven, højre om Fortet, kan man komme ind på et lækkert spor langs vandet...let bakket, super til mængdetræning med lav puls. En meget smuk rute langs vandet...Søvang og Dragør...Afslutningvis kan man lige trille rundt om lufthavnen.. :-)

Diana

Steen Go'e Ben sagde ...

Der er også god Ko-Kao ude i Dragør... ;o)

Kanonkuglen sagde ...

Diana: Jepper jeg kender godt den rute, det er et super smukt sted og en fin rute:-)!

Steen: YES YES.. de Go'e Ben'ske trænningsprincipper dem kender jeg godt, kafe på kanden og roulade i hånden:-)! Vi ses snart til Amager-turen!

Steen Go'e Ben sagde ...

Jeg tænkte nu mere på dig, kære Lars, vi må jo ha' mindst ét pitstop undervejs, for at tø dig op ;o)

Morten Laursen sagde ...

Ja, synes nu osse du har tøj nok på til en mindre polar-ekspedition på de billeder. Men ka være atmosfæren er tyndere på Amager pga alle udslippene............
Glæder mig til at se jeres hood på lørdag. Og spise kage.

Kanonkuglen sagde ...

Jepper... tøj skal der til:-)! Vi ses til Martin R.'s amager-runde:-)!