blog top

02 november 2007

Thumbs up!

Wuhuuu... idag dummpede Cykelmagasinet ind ad brevsprækken... lige hvad en roleur trænger til i vinterkulden!



Og jeg må sige, at jeg faktisk synes at Cykelmagasinet er et rigtig godt blad og det eneste danske cykelmagasin som er på samme høje niveau som de gode udenlandske blade. Så ros skal de ha' for deres altid relevante, gode og velskrevne artikler om alt fra gear, træning og andre indgange til cykelverdenen, samt det top-lækre layout (som ikke Kanonkuglen kunne have gjort bedre selv:-)!
Så thumbs up...

4 kommentarer:

Anja og Morten sagde ...

Tak for de pæne ord... :-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Morten... nu ser jeg straks i kolofonen at der står Morten Bjørn:-)! Du er en overaskelsernes mand Morten... det vidste jeg ikke at du også var involveret i!
Sjovt nok lagde jeg også mærke til navnet Jens Hamborg Koefoed og ham kender jeg fra DMK... pudsigt:-)!

Anja og Morten sagde ...

Ja det er godt nok begraenset hvad jeg har med bladet at goere mere, jeg er jo paa sin vis ogsaa blevet inhabil i forhold til tests :-)

Kanonkuglen sagde ...

Ja men det lyde spændende... hvor længe har du været med? Og jepper , jeg kan også godt se problemet med inhabilitet omkring tests:-)!