blog top

22 november 2007

Pøblen vil ha' Mac...

Konklusionen på afstemningsresultat "om Polar bør supportere Mac" blev at folkedybet, hele 77%, kræver at Polar som den største spiller på puls-urs markedet, leverer Mac kompatibel software til deres produkter!
Kun 23% af stemmerne mente at det var i orden, at Polar ikke supporterer Mac. Således er der kun een ting at gøre... jeg kontakter Polar og giver dem besked dem om folkets røst, inden vi starter en revolution!
Jeg opfordrer også alle Mac brugere om at kontakte Polar, og lade dem vide at der eksisterer et hul i markedet - i flok må vi løfte! Kontakt Polar her.



BREAKING NEWS: Jeg har netop fået svar på fra Polar:

"Hej Lars
Mange tak for din feedback, vi sender det til Finland da det ikke er os der laver softwaren eller tager beslutningerne om Mac osv.

Endnu en gang tak
MVH
John Nielsen"


En lavine starter som bekendt som en snebold... snebolden ruller! Jeg tror at jeg sender et par flasker vodka og par friskt slebne knive til Polar i Finland, mon kke det kan smøre dem lidt deroppe nordpå:-)?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lars
smid lige Polar's mail op på din blog
så skal jeg nok spamme den lidt...
hilsner fra bjerget i valby
Andreas

Kanonkuglen sagde ...

Hej Andreas... jeps, jeg har tilføjet et link til Polar iindlægget hvor man kan kontakte dem:-)!
Vi ses lørdag...

Anonym sagde ...

will do, og yes vi ses lørdag

Steen Go'e Ben sagde ...

Ja, det er fandme fedt med stive finnder der dolker hinanden i ryggen, imens de sidder i sauna!

Sådan Lars, Kiiiiiiiill.... ;o)