blog top

08 maj 2007

Bornholm 2007

Så er Bornhomer-turen overstået... ØV! Det var en helt fantastisk tur, med masser af glade ansigter, sol fra en skyfri himmel og terræn som ikke findes bedre noget andet sted i DK. Bornholm er simpelthen smuk som et glansbillede - her finder man ingen rustne badekar i baghaverne, grimme facader eller uhjælpsomme mennesker - alt er bare smukt på Bornholm!



Jeg var desværre så uheldig at knække grebet af min bagbremse, i et klodset styrt, efter kun 20 minutters kørsel! Så turen langs kystsporet var noget hæmmet, og af og til, blev det lige lovlig spændende med kun en funktionel forbremse! Men som altid i DMK regi, så er alle yderst hjælpsomme, og min bike kom op og køre igen. Desværre kostede det knækkede bremsegreb mig en hel dag af cyklen, i stedet kørte agerede jeg så chauffør for et par uheldige klubkammerater som skulle køres på hospitalet, fik hentet reservedele i Rønne og jeg var så uheldig at bakke vores varevogn ind i en anden bil! Ejeren har dog ikke ringet endnu, så forhåbentlig sker der ikke mere i den sag! Men tak til alle som gjorde denne tur til endnu et glansbillede-minde!


Foto: Søren Beck

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lars.

Hvis du ikke allerede har skaffet et nyt greb, så tjek evt. Straitlines komponenter: http://www.straitlinecomponents.com/products/levers.php

CRC har dem. Pricy, men fede!

Mvh. Laust

Kanonkuglen sagde ...

Laust: Tak... jeg checker det ud:-)!

Kanonkuglen sagde ...

Har checket dem ud, og så vidt jeg kan se har de ikke greb til Magura?

Anonym sagde ...

Uh det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt på...

Kanonkuglen sagde ...

Laust: Intet problem... ellers tak for linket! De ser ellers rimelig spicey ud de greb:-)!

Michael Auchenberg sagde ...

Hej Lars
Har du efterhånden fået fikset din greb? hvis du har brug for en hjælpende hånd til at sætte på igen kan jeg da godt hjælpe til.. når jeg kan få det af kan jeg også få det på igen..

Men spør mig ikke hvorfor jeg vidste hvorn det skullekomme af ... Har simpelthen ingen ide..