blog top

30 maj 2007

Jeg er amputeret...

Arhh pis... jeg er slet ikke klar til Nordic24 om to uger!
Og den primære grund til dette er, at jeg for en uge siden har måttet returnere min forgaffel til service og derfor ikke har kunnet træne optimalt! Så håber jeg blot at jeg når at få min forgaffel retur inden Nordic24 - for jeg NÆGTER simpelthen at køre på min 14,5 kilos Azonic playbike... men jeg kan jo altid gøre ligesom Steen Go'e Ben og køre XC løb på en downhill bike... "prøv li' at hør her"!

7 kommentarer:

Duder sagde ...

Det lyder trist... Krydser fingre...

Kanonkuglen sagde ...

Duder: Ja det er sgu irriterende, men har talt med Cannondale i dag, og de regner med at shippe den retur i denne uge... forudsat at der ikke er "problems" som de sir':-)!

simon sagde ...

Hej lars.
Håber din gaffel bliver fixet - kan se du også har skrevet inde på mtbr (det var der jeg så din blog....). Du virker lidt kyndig, så tjek lige det her link: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50046632 - vender gaflen på den profet / phofhet ikke lidt underligt?
Ang mount af O'cee, så mente jeg at den måske kunne sidde på bagsiden af lefty'en, istedet for foran som på det billede du har vedhæftet (som forøvrigt ikke er en O'cee men noget engelsk / maliceonline-dubbedidut eller???). Hvilket mærke er din holder (det er jydsk og betyder er den dyr)?

simon sagde ...

ups, holder = det stativ din rush ramme hænger i på billedet, sorry

Kanonkuglen sagde ...

Hej igen Simon:-)! Jeps... den gaffel vender 180 grader forkert, jeg har godt set den tidligere da jeg snusede på DBA.dk - det mest skræmmende er at sælgeren siger at forhandleren har vendt den korrekt igen? Jeg ville være noget skeptisk ved at købe en cykel hos en forhandler, som ikke ved hvilken vej gaflen skal vende:-)! Godt at se dig på bloggen igen:-)!
Det stativ jeg har min bike hængende i, er et relativt billigt stativ fra CRC: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=15815

Steen Go'e Ben sagde ...

JaSgu' det var tider dengang man bare kunne stille op til DM i XC, og sætte hele feltet på 1'ste nedkørsel, selvom man startede bagerst på sin 18 kg's freeride maskine... jeg burde fortælle dig historien en dag, Lars, hvis du engang for en weekend tilovers...?

Kanonkuglen sagde ...

Steen: Du ka' stadig...:-)!